logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان در تهران . ایران رنو ⭐⭐⭐

ایران رنو مگان یکی از محصولات تولیدی این شرکت فرانسوی رنو می‌باشد که با دو نوع گیربکس دستی و اتومات به بازار عرضه می‌شود. البته دسته‌بندی‌ های دیگری نیز برای خودروی مگان وجود دارد. ما در این محتوا قصد داریم برای شما در رابطه با اجرت هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان ۲۰۰۰ اتومات در تهران که یکی از قطعات گیربکس اتوماتیک این خودرو می‌باشد صحبت کنیم. رانندگی کردن با گیربکس اتوماتیک روند بسیار آسانی دارد‌‌. البته دستیابی به این مهم زمانی امکان ‌پذیر است که شما بتوانید به‌ صورت درست و همچنین اصولی از این گیربکس بهره ببرید. در این شرایط می‌توانید با کمترین میزان مشکل و دغدغه لذت رانندگی را حس کنید.

این مقاله را هم مطالعه کنید بهترین تعمیرگاه مگان در تهران

شرح خدماتقیمت به تومان
شیر برقی ۱/۲۰۰/۰۰۰
اجرت تعویض شیر برقی۱/۰۰۰/۰۰۰
هزینه عیب یابی۳۰۰/۰۰۰

شیر برقی مگان یکی از قطعات بسیار مهم در گیربکس های اتوماتیک این خودرو می‌باشد که وظیفه تنظیم جریان روغن را بر عهده دارد. در خودرو ها، کارکردن هماهنگ قطعات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا شیر برقی به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطعات گیربکس اتوماتیک مگان شناخته شود. اگر شما نیز قصد دارید تا بیشتر در این ‌رابطه بدانید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید. 

وظیفه شیر برقی مگان چیست؟

در کنار بررسی اجرت هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان ۲۰۰۰ اتومات در تهران اجازه دهید برای شما در رابطه با کارکرد این محصول نیز صحبت کنیم. پیشتر برای شما گفتیم که شیر برقی به ‌عنوان یک تنظیم ‌کننده در گیربکس‌ های اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌ صورت به ‌خصوص می‌توان گفت که این قطعه مسیر روغن را برای تعویض دنده ‌ها باز و بسته می‌کند و از این طریق روند کار دنده‌ ها در گیربکس را بهبود می‌بخشد. این شیر برقی است که تعیین می‌کند در هر باز و بسته شدن، چقدر روغن در بدنه کلی گیربکس جریان داشته باشد.

هنگامی‌ که در خودرو ها با گیربکس اتوماتیک زمان تعویض دنده فرا می‌رسد، به شیر برقی نیرو وارد می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا روند تعویض دنده پیش برود. همین موضوع نشان می‌دهد که این قطعه در گیربکس ‌های اتوماتیک تا چه حد حیاتی است و چگونه می‌تواند روند جابجایی دنده را آسان‌تر کند. با توجه به این اطلاعات، خرابی شیر برقی می‌تواند مشکلات زیادی را در گیربکس ‌های اتوماتیک به وجود بیاورد. در این شرایط است که شما باید با پرداخت هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان و استفاده از تخصص خدمات دهندگانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مشکل موجود را برطرف سازید و خودروی خودتان را به حالت اولیه بازگردانید.

 

مقاله جدید ⬅️ دلیل لرزش موتور مگان

فاکتور های نشان ‌دهنده خرابی شیر برقی مگان ۲۰۰۰ اتومات

شناخت نشانه‌ ها و علائم خرابی شیر برقی مگان به شما کمک می‌کند تا در صورت بروز مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید. برای مثال فاکتور هایی مانند روشن شدن چراغ چک، روشن شدن چراغ گیربکس، گیر کردن دنده، تعویض دنده با تاخیر و … جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که نشان می‌دهند شیر برقی گیربکس اتوماتیک مگان دچار مشکل شده و شما باید از خدمات تعمیر بهره ببرید. در برخی موارد ممکن است که شیر برقی تعمیر شود و ایراد موجود در آن به‌ طور کامل از بین برود. اما در برخی موارد شدیدتر، شما نیاز دارید تا به تعویض شیر برقی بپردازید و محصول نو را جایگزین نمایید. در این شرایط کار عاقلانه این است که به سراغ باکیفیت‌ترین و بهترین محصولات در این زمینه بروید. شما می‌توانید برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل، محصولات اصلی برند رنو را خریداری کنید.

اجرت هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان ۲۰۰۰ اتومات تهران چقدر است؟

مدل ماشین و همچنین مدل گیربکس تاثیر بسیار زیادی در هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان دارد. بهتر است که شما هنگام تعویض شیر برقی، روغن گیربکس و همچنین فیلتر آن را نیز تعویض کنید تا از بروز مشکلات گوناگونی جلوگیری نمایید. به این موضوع توجه داشته باشید که معمولاً با توجه به نیاز به تعویض یا تعمیر شیر های برقی، هزینه‌ای که شما باید بپردازید، متغیر می‌باشد. اگر مشکل موجود در شیر برقی خودروی شما جزئی باشد، می‌توان با تعمیر آن مشکل را برطرف کرد. اما اگر شما نیاز داشته باشید تا به خرید یک شیر برقی جدید بپردازید، قاعدتاً باید هزینه‌ی بیشتری را برای استفاده از این خدمات کنار بگذارید.

هر چه شیر برقی که شما خریداری می‌کنید کیفیت بیشتری داشته باشد، شما باید هزینه بیشتری را در این زمینه خرج کنید. با توجه به اهمیت این قطعه در خودرو ها، بدیهی است که انتخاب بهترین و باکیفیت‌ترین محصول عاقلانه است. علاوه ‌بر این موضوع، هر خدمات دهنده و تعمیرگاه، تعرفه ‌های خاصی را با عنوان اجرت هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان تهران در نظر گرفته است. شما باید خدمات دهنده ای را پیدا کنید که خدمات با کیفیت و در عین ‌حال به مقرون ‌به‌ صرفه‌ای را به شما ارائه دهد تا شما بتوانید با خیال راحت از این خدمات بهره ببرید.

جمع‌بندی 

اجرت هزینه و قیمت تعویض شیر برقی مگان ۲۰۰۰ اتومات تهران با توجه به عوامل گوناگون و متفاوتی تغییر می‌کند. تعمیرگاه ایران رنو یکی از خدمات ‌دهندگان و تعمیرگاه هایی است که تلاش می‌کند تا خدمات باکیفیتی را به شما مشتریان ارائه دهد. شما می‌توانید با استفاده از این خدمات نیاز خود را به‌ طور کامل برطرف سازید.

۵/۵ - (۲۱ نظر)
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *