logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی تعمیرات و سرویس دوره ای انواع خودروهای شرکت رنو از جمله لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان،لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل، و ال ۹۰ فعالیت می نماید. بهره مندی این مرکز از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در این مرکز داریم

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

تلفن ثابت 02177337685

مهندس قدردان 09128896509

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس - خیابان احسان - خیابان بیستم غربی - پلاک ۳

شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب

مقالات

blog
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸
  • یک دیدگاه
تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران/تهرانپارس

تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران/تهرانپارس

مرکز تعمیرات تخصصی رنو شرق تهران

تعمیرکار ماشین رنو شرق تهران

مکانیک ماشین رنو شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران آماده بهترین خدمات به خودروهای گروه رنو میباشد

اگر شما هم به دنبال بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در شرق تهران هستید با شماره های ما تماس بگیرید

در تعمیرگاه ایران رنو با کادری دوره دیده رنو و تامین قطعات اصلی و بهترین کیفیت کاری

باعث شده تا حرفه ای ترین تعمیرگاه رنو در شرق تهران باشیم

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تلفن ثابت : ۰۲۱۷۷۳۳۷۶۸۵

خدمات تعمیرگاه تخصصی ایران رنو شامل چه خودروهایی می باشد

لاگونا، کولیوس، کپچر، تالیسمان، لتیتود، اسکالا، فلوئنس، سفران،
مگان ، داستر ، استپ وی ، ساندرو ، سیمبل ، ال ۹۰ می باشد

ما چه خدماتی برای خودروهای گروه رنو ارائه می دهیم

تعمیر گیربکس اتوماتیک با ضمانت نامه کتبی

تعمیر کامل موتور و سرسیلندر با ضمانت نامه کتبی

تعویض کیت اورجینال تسمه تایم با ابزارهای مخصوص

تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه

تعویض شمع های اورجینال

سرویس کامل روغن موتور به همراه فیلترها

تعمیر کامل جلوبندی به صورت تخصصی با قطعات اصلی

تعویض دیسک و صفحه اورجینال

تعویض لنت چرخ های اورجینال

تعویض بلبرینگ چرخ

تعمیر گیربکس دنده دستی با ضمانت

شستشوی سوزن های انژکتور

باز و بسته کردن داشبورد

تعمیرات مربوط به ایربگ

دستگاه دیاگ تخصصی خودروهای رنو

تعویض گردگیر پلوس کامل به صورت تخصصی

ABS

برای اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس گرفته یا به صورت حضوری مراجعه کنید

تعمیرگاه تخصصی رنو شرق تهران

وظایف کلاچ خودرو های رنو گیربکس دنده ای

دستگاه کلاچ بین موتور و جعبه دنده قرار می گیرد اتصال جعبه دنده به موتور معمولا از طریق

کلاچ صورت می گیرد در لحظه شروع حرکت بخاطر وجود مقاومت زیاد در برابر حرکت خودرو

احتیاج به نیروی فراوانی دارد که این نیرو به وسیله موتور تامین می گردد برای اینکه نیروی موتور

به یکباره به جعبه دنده و از آنجا به قسمت های بعدی موجود در خط نیرو منتقل نشود و

در اتومبیل حرکت ناگهانی ایجاد نکند این نیرو بایستی بتدریج به خط نیرو منتقل گردد.کلاچ

سبب می شود که اتومبیل یکباره از جا کند نشود و شروع حرکت اتومبیل آرام و بدون ضربه باشد

وظیفه مهمتر کلاچ این است که دستگاه مولد قدرت اتومبیل را در مقابل بار ناگهانی و زیاده از

حد حفظ نماید علاوه بر موارد یاد شده برای وجود کلاچ در خط نیرو دلایل دیگری نیز به شرح زیر ذکر می شود

۱- چون نیروی تولیدی موتورهای احتراقی در سرعت های پائین کم بوده و با زیاد شدن دور موتور افزایش

می یابد بنابر این در لحظه شروع حرکت نیروی موتور باید تدریجا به دستگاه انتقال نیرو وصل شود

۲- برای تعویض دنده بایستی خط اتصال نیرو قطع گردد این کار توسط کلاچ انجام می شود

شما مالک محترم خودروهای گروه رنو می توانید برای تعمیر و سرویس های دوره ای خودرو خود

با شماره های ما تماس گرفته و به صورت حضوری به این تعمیرگاه مراجعه کنید

تلفن ثابت تعمیرگاه :

۰۲۱۷۷۳۳۷۶۸۵

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

شرق

تعمیرگاه ساندرو

تعمیرگاه تخصصی رنو در تهرانپارس ، خیابان احسان ، خیابان بیستم غربی پلاک ۳ می باشد

شما می توانید برای تعمیر خودرو خود در شرق تهران مراجعه کنید

ما در تعمیرگاه رنو شرق تهران تمام خودروهای رنو را به صورت تخصصی تعمیر میکنیم با گذشت چند سال

در تعمیر خودروهای رنو ما فوق تخصصی ترین تعمیرگاه شرق هستیم ما با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری

فقط فقط در خودروهای رنو هستیم ما عاشق تعمیر خودروهای گروه رنو هستیم

علت سوت کشیدن چرخ ها هنگام ترمز کردن چیست؟

اگر شما هم به تازگی لنت ترمز تعویض کرده اید یا الان هنگام ترمز کردن سوت می کشد این علایم نشان

می دهد که لنت ترمز خودرو شما اورجینال نبوده و هنگام ترمز کردن سوت می کشد وقتی تعمیرکار

از لنت متفرقه برای خودروهای رنو استفاده می کند لنت ها چون از مواد درجه پایین تولید شده اند

باعث میشه هم سوت بکشه هم لنت زودتر تمام می شود و هم اینکه باعث خراب شدن دیسک

چرخ ها می شود استفاده کردن از لنت های متفرقه باعث میشه ترمز خودرو خیلی ضعیف بشه

و این خیلی خطرناک می باشد خودروهای گیربکس اتوماتیک مصرف لنت شان بیشتر از گیربکس های

دنده دستی می باشد برای تعویض لنت ترمز کیلومتری نمی شود تعیین کردن تمام شدن لنت ها

بستگی به شرایط رانندگی می باشد یعنی اینکه شاید شما وقت تو جاده باشین و از ترمز بسیار

کم استفاده کنید و بر عکس خیلی ها هم داخل شهر رانندگی می کنند که این امر باعث میشه

بیشتر ترمز گرفته بشه شما می توانید برای تعویض لنت چرخ های اورجینال به

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران مراجعه کنید

علت کم کردن آب رادیاتور در خودروهای رنو چیست؟

کم کردن آب رادیاتور یکی از مشکلات اکثر خودروها می باشد وقتی خودرویی از قسمت های همچنین

رادیاتور ، شلنگ ها ، هوزینگ و … می تواند نشتی آب پیدا کند و آب کم کند و اگر خودرو بدون آب کار کند

هزینه های زیادی باید برای جبران خسارت پرداخت کنید اگر شما متوجه کم کردن آب رادیاتور شدید

حتما باید به تعمیرگاه مراجعه کنید تعمیرکار با بازدید قسمت های که عبور آب می باشد را تست کرده و می تواند

عیب را بر طرف کند ولی اگر از قسمت های عبور آب نشی نبود باید سرسیلندر باز شود چون که آب در خودرو

تبخیر می شود در خودروهای گروه رنو سوختن واشر سرسیلندر خیلی کم اتفاق می افتد چون که واشر

سرسیلندر این خودروها از جنس فلز بوده و با بالا رفتن آمپر آب هم به ندرت واشر می سوزانند شما می توانید

برای عیب یابی نشتی آب و رفع نشتی آب و یا تعویض واشر سرسیلندر به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو

در شرق تهران مراجعه کنید تمام قطعات ما فقط اورجینال می باشد ما خودرو شما را با بهترین شکل

تعمیر میکنیم و با ضمانت تحویل می دهیم

علایم نا میزان بودن تسمه تایم رنو چیست؟

اگر به تازگی تعویض تسمه تایم در تعمیرگاه های متفرقه انجام داده اید و بعد از اون خودرو قدرت اولیه رانداره مطمئن باشید که تایم خودرو شما را به درستی انجام نداده است تایم خودرو های گروه رنو خیلی خیلیسخت و پیچیده می باشد که با نداشتن تجربه های این خودرو نمی توان به درستی تایم را تعویض کردتایم خودرو رنو حتما باید با ابزارهای مخصوص و با دقت کامل تعویض گردد اگر در زمان تعویض تایم فقط یه دندونه از تایم اشتباه باشد خودرو خیلی بد کار میکنه چون

تعمیرات ماشین رنو شرق تهران

که زمان باز و بسته سوپاپ های دود و هوا بهم میخوره علایم نامیزان بودن تسمه تایم بد کارکردن موتور خودرو و نداشتن شتاب و قدرت اولیه می باشد اگر در زمانتعویض تعمیرکار وارد به تعویض تایم نباشه احتمال زیاد سوپاپ کج کنه یعنی اینکه دندونه های تایم خیلی نامیزان بوده و بعد از روشن شدن خودرو سوپاپ ها با پیستون برخورد کرده و کج می شوند در این صورت باید سرسیلندر خودرو باز شده و سوپاپ های دود و هوا بعد از آب بندی توسط تراشکار بسته شودشما می توانید برای تعویض تخصصی تسمه تایم خودروهای رنو به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنیدتمام قطعات مصرفی ما فقط فقط اورجینال می باشد

حتما ویدیو زیر را تماشا کنید

تعمیرگاه ایران رنو
این مقاله را به اشتراک بگذارید:
دسته ها:
تعمیرگاه رنو

1
دیدگاه خود را بنویسید

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رأی
محمد
مهمان

عالی بود من واقعا راضی بودم