logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تعمیر جلوبندی مگان ۲۰۰۰/۱۶۰۰ در تهران

“ایران رنو”، با تخصص و تجربه‌ای چندین ساله در زمینه تعمیرات تخصصی مگان، این اطمینان را به شما می‌دهد که هر زمان نیازمند تعمیر و سرویس جلوبندی مگان در تهران هستید، می‌توانید بر کیفیت و دقت خدمات ما حساب کنید.

تعمیر جلوبندی مگان، یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین تعمیراتی است که نیاز به دقت و تخصص بالایی دارد. جلوبندی خودرو نه تنها بر راحتی و ایمنی سفر شما تاثیر می‌گذارد، بلکه می‌تواند بر طول عمر خودروی شما نیز تاثیرگذار باشد.

در “ایران رنو”، ما با استفاده از قطعات اصلی و به‌روزترین ابزارها و تجهیزات، تعمیرات جلوبندی را با بالاترین استانداردهای کیفیت انجام می‌دهیم.

کافی است در ساعات کاری با شماره های پایین تماس بگیرین و ایراد خودرو را اعلام کنید :

درخواست فوری خدمات ایران رنو

تعمیر جلوبندی مگان

هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی مگان به فاکتور های بی‌شماری وابسته است‌‌. در یک خودرو ممکن است که جلوبندی خودرو تنها نیاز به تنظیم شدن داشته باشد. در خودرو های دیگر ممکن است که قطعه‌ای از بین ‌رفته باشد و نیاز به تعویض شدن داشته باشد.

قاعدتاً در این شرایط هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی مگان یکسان نخواهد بود و نیاز به پرداخت هزینه‌‌های متغیر است. شما نیز می‌توانید با مراجعه به خدمات دهندگان متخصص، متوجه شوید که چقدر هزینه اجرت برای تعمیر باید بپردازید.

خدماتقیمت به تومان
اجرت تعمیر کامل جلوبندی۳/۰۰۰/۰۰۰
تعمیر کمک جلو۳/۰۰۰/۰۰۰
تعمیر طبق۳/۵۰۰/۰۰۰
تعمیر سیبک فرمان۱/۸۵۰/۰۰۰
 
لیست قیمت سال ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با تعمیرگاه تماس بگیرید

خدمات تعمیر جلوبندی مگان

تعهد کاری، کیفیت و دقت در کار را وظیفه خود در قبال شما مشتریان عزیز می دانیم

توپی و گردگیر سر کمک
سیبک فرمان
کمک فنر
میل موج گیر

ایران رنو، مرکز تخصصی تعمیرات جلوبندی مگان ۱۶۰۰/۲۰۰۰

با توجه به این ‌که خودروی مگان در حال حاضر خودرویی نسبتاً پرطرف‌دار است و تعداد زیادی از آن در سراسر کشور مشاهده می‌شود، خدمات دهندگان بی‌شماری در جای جای ایران به ارائه خدمات تعمیر جلوبندی مگان می‌پردازند. بنابراین انتخاب یک تعمیرگاه جلوبندی مگان مناسب که خدمات مورد نیاز را با قیمت مناسب ارائه دهد، به شما کمک خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن و با کیفیت بسیار عالی، مشکلی که در جلوبندی خودروی شما پیش ‌آمده را برطرف سازید.

علاوه‌ بر این موضوع، خدمات دهندگان تخصصی معتبر سعی می‌کنند به ارائه خدمات گارانتی تعمیر بپردازند. در این شرایط خیال شما از بابت کیفیت خدمات بالا خواهد رفت و می‌دانید که اگر مشکل و ایراد موجود در خودروی شما برطرف نشود، می‌توانید هزینه پرداخت شده را پس بگیرید یا دوباره از خدمات تعمیر به ‌صورت رایگان استفاده کنید.

هزینه تعمیر جلوبندی مگان چقدر می‌شود؟

قاعدتاً در کنار پرداخت هزینه و اجرت تعمیر جلوبندی مگان شما ممکن است نیاز داشته باشید قطعات اصلی را برای استفاده از خدمات تعمیر بخرید.

ایراد موجود در جلوبندی مگان ممکن است به واسطه از بین ‌رفتن یا خراب شدن قطعات متفاوت در این بخش باشد. در این شرایط شما باید با خرید قطعات اصلی و جایگزین کردن آن‌ ها در جهت برطرف کردن مشکل قدم بردارید.

قاعدتاً قیمت قطعات اصلی مگان در مقایسه با محصولات کپی شده و داخلی بالا می‌باشد. مگان خودرویی فرانسوی می‌باشد و اگر قرار باشد با قیمت واحد پول فرانسه در کنار پرداخت عوارض، این قطعه به ایران وارد شود، هزینه آن بالا می‌رود.

اما شما می‌توانید با مراجعه به خدمات‌دهندگان منصف و متخصص قطعات اصلی این جلوبندی مگان را با مقرون ‌به‌ صرفه‌ترین هزینه ‌ها خریداری نمایید و از آن ‌ها بهره ببرید. .

پاسخ به چند سوال مهم در تعمیر جلوبندی مگان

شاید بسیاری از شما به‌ هنگام رانندگی کردن صدای ناهنجاری را از قسمت جلوی مگان بشنوید. قاعدتاً هرگونه ناهنجاری و شنیدن صدایی عجیب از جلوبندی نشان می‌دهد که شما باید در سریعترین زمان ممکن از خدمات تعمیر جلوبندی مگان بهره ببرید‌. زیرا در صورت بی‌توجهی مشکلات زیادی برای شما به وجود خواهد آمد. اولین و مهم‌ترین فاکتوری که می‌تواند باعث ایجاد صدا در جلوبندی در مگان شود، تصادفات می‌باشند.

اگر شما قسمت جلوی خودروی خودتان را اخیراً به ‌جایی زده باشید، شنیدن صدایی ناهنجار از قسمت جلو اتفاق کاملاً طبیعی می‌باشد زیرا در این شرایط قسمت ‌هایی مانند فنر کمک فنر، بلبرینگ ها و میله تعادل دچار مشکل می‌شوند و همین عدم هماهنگی می‌تواند باعث ایجاد صدا های ناهنجار شود. سعی کنید که بعد از شنیدن صدا های ناهنجار، در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات تعمیر جلوبندی مگان بهره ببرید تا مشکل موجود را به‌ طور کامل حل کنید. 

عوامل گوناگونی ممکن است که در خراب شدن جلوبندی مگان تاثیرگذار باشند. استفاده از خدمات تعمیر جلوبندی مگان اتفاقی کاملاً رایج می‌باشد و این موضوع نشان می‌دهد که ممکن است به واسطه فاکتور های گوناگون و متنوعی شما نیاز داشته باشید تا از خدمات تعمیر جلوبندی بهره ببرید. مهم‌ترین عاملی که باعث خرابی جلوبندی مگان می‌شود، تصادفات شدید می‌باشند. اما به‌ هر حال هر اتفاقی که باعث ایجاد ضربه و به ‌هم ‌ریختگی قسمت جلوی ماشین شما شود، تواند تاثیر زیادی در خراب شدن جلوبندی خودروی شما داشته باشد.

به‌ هر حال نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید، این است که تحت هر شرایطی اگر حس می‌کنید جلوبندی خودروی شما خراب شده، در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر جلوبندی مگان اقدامات لازم را انجام دهید تا از به وجود آمدن مشکلات گوناگون جلوگیری کند. علائمی که می‌توانند به شما نشان دهند سیستم جلوبندی خودروی شما دچار ایراد شده، شامل خرابی دستگاه تقلیل تعلیق، سواری خشک و سفت روغن زدگی اجزا می‌شوند. هنگامی ‌که شما این موارد را مشاهده کردید، سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن برای تعمیر جلوبندی مگان اقدامات لازم را انجام دهید تا مشکل خاصی در ادامه برای شما به وجود نیاید. 

 

قاعدتاً با توجه به میزان ایراد در جلوبندی خودروی شما، تعمیر جلوبندی مگان اتوماتیک و اتومات ممکن است که چندین ساعت یا حتی چندین روز طول بکشد. به‌ هر حال در شرایطی ممکن است که با تنظیمات جزئی و تعویض برخی قطعات ریز، جلوبندی خودروی شما به‌ طور کامل تعمیر شود و ایرادات آن برطرف شود‌. در برخی موارد، ممکن است که شما نیاز داشته باشید که تقریباً تمامی بخش ‌های جلوبندی خودروی خودتان را تعمیر کنید و به تعویض قطعات بزرگ‌تر بپردازید. در این شرایط زمان بیشتری برای تعمیر جلوبندی مگان نیاز می‌باشد. 

انتخاب بهترین تعمیرگاه جلوبندی مگان در تهران

جلوبندی سازی مگان در تهران باید از بهترین تعمیرکار جلوبند ساز ماهر دارا باشد و نکته بعدی اینکه حتما در آن تعمیرگاه از لوازم و قطعات اصلی جلوبندی استفاده کنند چون که اگر قطعات ترک یا برند دیگه باشد جلوبندی مگان اصلا به بهترین شکل تعمیر نخواد شد.

فاکتور ها و موارد گوناگونی وجود دارند که می‌توانند باعث ایجاد ایراد در جلوبندی خودرو هایی مانند مگان شوند. جلوبندی خودرو بخش بسیار مهمی از خودرو می‌باشد و در صورت‌ به وجود آمدن هر گونه مشکل، شما باید سعی کنید تا از خدمات تعمیر جلوبندی مگان ۲۰۰۰ و ۱۶۰۰ اتوماتیک یا اتومات در شرق تهران تهرانپارس بهره ببرید تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلی که در خودروی شما ایجاد شده را به‌ طور کامل برطرف سازید. خودروی مگان خودرویی مقرون‌ به ‌صرفه و در عین ‌حال بسیار با کیفیت است.

مراجعه حضوری به نمایندگی ایران رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ساندرو تهران تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه ۷ شمالی پلاک ۱۰

مهندس حامد رضایی ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰

مهندس قدردان ۰۹۱۲۸۸۹۶۵۰۹

تلفن ثابت ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

برای دسترسی به موقیعت تعمیرگاه در نقشه کلیک کنید

نظرات مشتریان قبلی مراجعه کننده به ایران رنو