logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو از جمله لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان،لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل، و ال ۹۰ فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران/تعمیرات ال ۹۰/تعمیر ال۹۰/تهرانپارس

blog
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
  • ۱۱ دیدگاه

تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران/تعمیرات ال ۹۰/تعمیر ال۹۰/تهرانپارس

تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران/تعمیرات ال ۹۰/تهرانپارس

مرکز تعمیرات تخصصی ال نود

تعمیرکار ماشین ال ۹۰ شرق تهران

مکانیک ماهر ال نود، تندر پلاس

برقکار ال۹۰

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو حرفه ای ترین تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰ در تهران می باشد

اگر شما هم به دنبال تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰ هستید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید

تعمیر گیربکس ال ۹۰

ما چه خدماتی به خودرو ال ۹۰ در تهران ارائه میدهیم ؟

▪︎تعویض کیت تسمه تایم با ابزارهای مخصوص

▪︎تعویض کیت تسمه دینام

▪︎ روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه مخصوص

▪︎تعویض روغن موتور

▪︎تعویض دسته موتورها

▪︎تعمیر جلوبندی

▪︎تعمیر موتور

▪︎ سرسیلندر

▪︎تعمیر گیربکس اتوماتیک

▪︎تعمیر گیربکس دنده ای

▪︎تعویض لنت چرخ ها

▪︎عیب یابی نشتی آب و رفع عیب

▪︎عیب یابی نشتی روغن و رفع آن

▪︎تعویض دیسک و صفحه

▪︎تعویض گردگیر پلوس

▪︎دیاگ

▪︎ABS

▪︎ایربگ

▪︎تعویض رادیاتور بخاری

▪︎بازو بسته کردن داشبورد

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم ساعت تماس ۹ صبح الی ۷ بعدظهر

هر مشتری یک گل میباشد

تلفن ثابت :

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تعمیرگاه تخصصی ال نود

تعمیرگاه خودرو

چرا باید تسمه تایم ال ۹۰ با ابزارهای مخصوص تعویض بشه

تعویض تسمه تایم ال ۹۰ کار واقعا تخصصی می باشد که اگر بدون ابزارهای مخصوص تعویض بشه

هیچ وقت تایم خودرو دقیق در نمی آد یعنی اینکه حتی یه دندانه در تایم گیری ال ۹۰ اشتباه بشه

خودرو بد کار میکنه و دیگه شتاب و سرعت اولیه را نخواهد داشت اگر تعمیرکار بدون ابزارهای مخصوص اقدام

به تعویض تسمه کنه اگر تعداد دندونه ها بیشتر باشد شک نکنید که خودرو سوپاپ کج میکند

منظور از کج شدن سوپاپ ال ۹۰ چیست؟

کج شدن سوپاپ یعنی اینکه وقتی تایم خودرو چند دندانه اشتباه گرفته شده باشد سوپاپ ها به موقع باز و بسته نمی شوند و با پیستون برخورد کرده و کج می شوند

که اون موقع سرسیلندر باید باز شود و به تراشکاری فرستاده بشه که سوپاپ های هوا و دود کامل تعویض شوند

همیشه کیت کامل تسمه تایم ال ۹۰ و تسمه دینام اورجینال تعویض کنید

کیت کامل شامل : تسمه ، تسمه سفت کن ، هزگرد ثابت ، پیچ سر میلنگ ، بوش هزگرد ثابت اگر شما فقط تسمه خالی تعویض کنید احتمال ۹۹ درصد قفل کردن یا شکستن تسمه سفت کن می باشد که اون موقع دوباره تسمه پاره کرده و سوپاپ ها هم کج میشوند و اگر شدت برخود بیشتر باشد شکستن پیستون هم اتفاق می افتد که اون موقع هزینه زیادی باید برای تعمیر آن بپردازید

اگر شما مالک محترم ال ۹۰ میخواهید تعویض تسمه تایم اورجینال و با ابزارهای مخصوص تعویض بشه با شماره های ما تماس گرفته یا به صورت حضوری به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

علت زوزه گیربکس ال۹۰ چیست؟

علت زوزه گیربکس ال ۹۰ نشان دهنده خرابی چرخ دنده ها می باشد یعنی این که چرخ دنده های گیربکس

بدون روغن کار کردند و باعث شده دنده ها بسوزند وقتی شما گردگیر پلوس را تعویض نمی کنید

گردگیر پلوس فرسود شده و پاره می شوند و با پاره شدن گردگیر روغن گیربکس تخلیه می شود

و با تخلیه شدن روغن گیربکس اولین دنده که به زوزه میفته دنده پنج می باشد که آخرین دنده است و با

کم ترین روغن این دنده به زوزه می افته و بعد به ترتیت ۴ وقتی فقط دنده پنج زوزه بکشه بدون باز

شدن کل گیربکس روی کار تعویض می شود ولی اگر کل دنده ها دچار زوزه شده باید گیربکس باز شود

و تمام دنده هایی که دچار آسیب شده اند را تعویض کرد شما همیشه سعی کند خیلی مراقب گردگیر پلوس

باشید تا دچار پارگی یا حتی ترک های ریزی هم داشت سریع تر اقدام به تعویض کنید تا دچار

خرابی گیربکس نشود در گیربکس های جدید ال۹۰ مشکل گردگیر پلوس برطرف شده است

یعنی این که هم پلوس و هم خود گیربکس به گونه ای طراحی شده که دیگه وقتی گردگیر هم پاره بشه

تعویض روغن گیربکس ال۹۰

تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰ شرق تهران تهرانپارس

روغن گیربکس تخلیه نشود گیربکس های قدیمی ال ۹۰ گردگیر پلوس مستقیم با روغن در ارتباط

می باشد ولی گیربکس های جدید دیگه گردگیر با روغن در ارتباط نمی باشد چون که مشعلی طراحی

شده است که با پاره شدن گردگیر پلوس فقط مشعلی پلوس خراب میشه

گیربکس خودرو ال۹۰ خیلی گیربکس خوب و عالی می باشد تنها ضعفی که داشت گردگیر پلوس بود

که این مشکل تا حدی رفع شده است نکته دیگه ای که هست اینکه وقتی گیربکس ال۹۰ به

مشکل میخوره و نیاز به تعمیر داره حتما حتما باید در تعمیرگاه تخصصی رنو تعمیر بشه چون که

اگر با اصول و استفاده نکردن از قطعات اورجینال اون گیربکس اصلا فایده نداره چون که

همیشه صدا خواهد داد یا دنده ها بد جار میرن و همیشه هم روغن ریزی داره شما میتوانید برای تعمیر گیربکس

ال ۹۰ به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران مراجعه کنید ما تعمیر گیربکس را با ضمانت

به شما تحویل خواهیم داد تا با خیال راحت رانندگی کنید

حجم روغن گیربکس اتوماتیک ال ۹۰ : ۶ لیتر

حجم روغن موتور ال ۹۰ : ۵ لیتر با فیلتر

تعمیرگاه تخصصی ال نود

تعمیر جلوبندی ال۹۰

درباره گیربکس های جدید که ضعف گردگیر پلوس را ندارند؟

گیربکس ال ۹۰ تنها ضعف بزرگی که داشت گردگیر پلوس بود که با پاره شدن گردگیر کل روغن گیربکس

تخلیه می شد و گیربکس قفل می کرد و هزینه های زیادی در بر می گرفت جدیدا در گیربکس ها

این مشکل بر طرف شده یعنی گیربکس های جدید ال ۹۰ مگانی شده یعنی اینکه از گیربکس

مگان ۱۶۰۰ طراحی کردن و به ال ۹۰ نصب کرده اند که این امر باعث شده هم کلاچ روغنی داشته

باشه و هم خیلی نرم شده است که دیگه ضعف پاره شدن گردگیر را هم نداره دیسک و صفحه

این گیربکس ها همون مگان ۱۶۰۰ می باشد شما میتوانید برای تعویض دیسک و صفحه

و تعمیر گیربکس به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران مراجعه کنید

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال۹۰

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال ۹۰ در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با بهترین شکل تعمیر می شود تمام قطعات گیربکس اتوماتیک فقط اورجینال می باشد بعد از تعمیر گیربکس با ضمانت کتبی به مشتری تحویل داده می شود تا با خیال راحت اتومات سوار بشوند اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار مشکل شده است جای هیچ نگرانی نیست چون ما به طوری گیربکسرا تعمیر میکنیم که مثل گیربکس نو میشه تا چند سال دیگه نیازی به تعمیر نداشته باشه فقط باید کارکرد درست با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید مثلا روغن

گیربکس را هر ۵۰ هزار کیلومتر با دستگاه مخصوص تعویض کنید منظور از دستگاه اینکه اگر بدون دستگاه روغن را تعویض کنید فقط ۳ لیتر تعویض میشه و ۳ لیتر روغن کثیف داخل گیربکس باقی می ماند که این باعث میشه گیربکس دچار تقه زدن پیدا کنه شما می توانیدبرای تعویض روغن اتومات با دستگاه به این تعمیرگاه مراجعه کنید نکته بعدی اینکه همیشه داخل گیربکس اتوماتاز روغن اورجینال استفاده کنید استفاده نکردن از روغن اورجینال باعث میشه روغن

تبخیر بشه و روغنداخل گیربکس کم بشه و این امر باعث میشه شیر برقی یا سنسور فشار روغن خراب بشه و تقه ها باعثخرابی باند و صفحات داخل گیربکس بشه که خوب کلاج نکنه و نیاز به تعمیر پیدا کنهنکته های بعدی اینکه زمان تعویض دنده ها به درستی انجام دهید مثلا هنگام راننده گی در جاده دسته دنده را در حالت N قرار ندهید و یا وقتی خودرو سرده شروع به حرکت نکنید اجازه بدید روغن گیربکس به مدت ۲ دقیقهدر حالت N گرم بشه و حرکت کنیدمواردی که گفته شد را رعایت کنید تا حالا حالا گیربکس نیازی به تعمیر پیدا نکنه شما می توانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ال ۹۰ با شماره های ما تماس حاصل گرفته و بعد از هماهنگی به این تعمیرگاه مراجعه کنید

تعمیر گیربکس دنده ای ال۹۰

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران ما بهترین تعمیرات گیربکس دنده ای را با ضمانت به مشتریان تحویل می دهیم شما می توانید برای تعمیر گیربکس با شماره های ما تماس حاصل فرمائید

تعمیرگاه تخصصی ال نود

علت خرابی گیربکس ال ۹۰ چیست ؟

مهم ترین دلیل خرابی گیربکس ال نود پاره شدن گردگیر پلوس سمت راننده می باشد با پاره شدن گردگیرپلوس کل روغن گیربکس تخلیه شده و قطعات داخل گیربکس بدون روغن مانده و همه دنده ها میسوزنداگر گردگیر پلوس را هر ۸۰ هزار کیلومتر تعویض کنید دیگه مشکل خرابی گیربکس اتفاق نمی افتد تنها ضعفاین گیربکس گردگیر پلوس می باشد گردگیر پلوس کوچک ال ۹۰ تعمیر گیربکس ال ۹۰ دنده ایمستقیم با روغن در ارتباط می باشد با ترکیا پاره شدن آن هیچ سنسوری هم نداره که پشت آمپر اخطار بده و اگر روغن ریزی کم باشد اولین دنده ای که خراب میشه دنده پنج و عقب می باشد که با کم بودن سطح روغن به دنده پنج و

عقب روغن نرسیده و میسوزدبا خراب شدن دنده پنج راننده کاملا متوجه سوختن این دنده می شود وقتی که در حال رانندگی می باشد وقتی دنده را به پنج بزند زوزه ای به صدا در می آد که نشان دهنده خرابی گیربکس شده با راننده گی با این وضعیت نشت روغن بیشتر شده و گردگیر کاملا سوراخ می شود و کل روغن یک دفعه خالی میشه و در این صورت باید کل قطعات داخل گیربکس تعویض شود ولی اگر فقط دنده پنج و عقب باشد رو کار این دو تا دنده تعویض میشود

رو تعمیر گیربکس ال ۹۰ دنده ایکار منظور اینکه بدون اینکه گیربکس کامل باز بشه قابل تعویض می باشدشما می توانید برای تعویض دنده پنج و عقب و یا تعمیر کامل گیربکس با خیال راحت به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران مراجعه کنید ما تعمیر گیربکس را با ضمانت نامه کتبی تحویل خواهیم داد تا شما با خیال کاملا راحترانندگی کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر گیربکس با شماره های ما تماس حاصل فرمائید

تعمیرگاه تخصصی ال نود

زمان تعویض شمع و وایر ال ۹۰ چه کیلومتری می باشد؟

شمع در خودرو وظیفه جرقه زنی را به عهده دارد اگر شما شمع را در کیلومتر تعین شده تعویض نکنید باعث شدشمع در زمان خودش به درستی جرقه زنی را انجام نده و اگر شمع به موقع وظیفه خودش را انجام نده موتور خودرو خوب کار نمیکنه و باعث بالا رفتن مصرف سوخت شده و شتاب و قدرت خودرو کم شده در صورت خرابیزیاد باعث ریپ زدن و تک کار کردن موتور خودرو میشه بهترین کیلومتر که تعین

شده برای شمع هر ۴۰ هزار کیلومتر می باشد شمع بیشتر از ۴۰ هزار کیلومتر هم کار میکنه ولی بعد از کیلومتر ۴۰ هزار باعث بالا رفتن مصرف سوخت شده و موتور به درستی کار نمیکنه همیشه سعی کنید از شمع اورجینال برای خودرو خود استفاده کنی یعنی اینکه برای خودرو ال ۹۰ فقط شمع رنو استفاده کنید از شمع های متفرقه اصلا استفاده نکنیدشما می توانید برای تعویض شمع های اورجینال با مارک رنو به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران مراجعه کنید

تعویض روغن گیربکس مگان ۲۰۰۰

تعویض تسمه تایم ال ۹۰

بهترین تعمیرگاه ال نود

این مقاله را به اشتراک بگذارید:

11 پاسخ به “تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران/تعمیرات ال ۹۰/تعمیر ال۹۰/تهرانپارس”

  1. نادر گفت:

    تشکر

  2. نیلوفر گفت:

    سلام وقت بخیر. دلیل روشن ماندن چراغ ترمز دستی و ترمز ABS چی هست. تازه یک ماه هست ک گیربوکس تعمیر شده و ماشین کامل چک و سرویس شده.

    • حامد رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر یا مشکل برقی داره یا اینکه لنت ترمز تمام کرده یا abs مشکل داره باید با دستگاه دیاگ عیب یابی بشه

  3. ابارهيم گفت:

    سلام،من ال۹۰ دارم . مدت دو ساله آمپر آبش د وتا خط از وسط بالاتر میاد چه تابستون و چه زمستون و چه با گولر و چه بی کولر .فشنگی و ترموستات رو عوض کردم .آب هم کم نمیکنه . بدنه هم گرفتم از دو نقطه ولی حل نشده .با این روشی که توی اینترنت برای چک سیستم برقی ال ۹۰ ها گذاشتن چک کردم نشون میده مشکل برقی داره.آیا شما میتونید حل کنید؟مرتباً وقتی چراغها روشنه ، تمام ال ای دی های پشت آمپر کمرنگ روشن هستن و اگه توی این حالت بوق بزنم یه سره میزنه و مجبور میشم یه بار چراغها رو خاموش و روشن کنم .میتونید عیبش رو رفع کنید .

    • حامد رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر بله با تلفن ثابت تماس بگیرید بهتون میگن چه روزی تشریف بیارید

  4. سیدمصطفی هاشمی گفت:

    سلام وقت بخیر دلیل ترکیدن فیلتر روغن در هوای سرد چیه
    موقعی که ماشین سرده بخصوص زمستان تا موتور بخواد گرم بشه فیلتر میترکه دلیلش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

  5. محمد گفت:

    با سلام خودرو من ال ۹۰ است متوجه شدم که روعن به محفظه فیلتر هوا نفوذ کرده و حدود ۱ونیم لیتر روغن از آنجا کشیدم ریختم بیرون مشکل از چه قطعه ای می تونه باشه راهنماییم کنید لطفا

  6. علیرضا عظامی گفت:

    سلام وقت بخیر..
    با توجه به اینکه من قبلا تسمه تایم عوض کردم در این تعمیر گاه.و راضی هم بودم.ولی متاسفانه اینبار با این هزینه های بالا.کارشناسان شما به غلط اعلام کردن که استارت و دینام من خراب است و من باید تعویض کنم.خدارو شکر آقای رضایی اعلام کردن که کارشناسان ما تعویض کار هستن وتجربه ایی در تعمیر ندارن..و برای این تشخیص غلط از من ۱.۵میلیون گرفتید.این نو ع پولها آسیب پذیر است.و قطع به یقین بدانید چند صد برابر هزینه خواهید کرد تا شاید بشود در جای درست زندگی ایستاد..ما انسانها به راحتی از روی هم رد میشویم.و بعد ادعا میکنیم مسلمان هستیم.جالب اینجاست که فقط بلبرینگ دینام نیاز به تعویض داشت. کمی باهم مهربان باشیم

    • حامد رضایی گفت:

      سلام ممنون بابت انتقاد سازندتون.بهتره بگم ما اگر به قول شما حلال حرام نمیدونستیم میتونستیم ایراد الکی رو موتورون بذاریم و موتور باز کنیم و شما مجبور به رفع ان میشدین و اینکه به چند مکانیک نشون داده بودین حتی نتوانسته بودن عیب یابی کنن. در ضمن این تمیعراتی که برای استارت و دینام انجام دادین خودشو بعد چند ماه نشون میده که میفهمین عملا این هزینه رو دور ریختین. واین هم توضیح بدم تا خدای نکرده سو تفاهم نشه براتون برای هزینه ای که گرفتیم ۱/۵۰۰ هزینه عیب یابی و بازو بست دقت کنین باز و تست دینام دیگه بر روی ماشین شما و شما نخواستین دوباره باز کردن دینام نو و بستن دینام خودتان و به همین منوال دقیقا استارتتون.امیدوارم تونسته باشم توضیح بدم .هدف ما رضایت شما مشتریان عزیز هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *