logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی تعمیرات و سرویس دوره ای انواع خودروهای شرکت رنو از جمله لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان،لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل، و ال ۹۰ فعالیت می نماید. بهره مندی این مرکز از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در این مرکز داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران خدمات رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا چهارشنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر / پنج شنبه از 8:00 تا ۵ بعدظهر / زمان تماس8:00 صبح الی 5 بعدظهر

مقالات

blog
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
  • ۹ دیدگاه
تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران/تعمیرات ال ۹۰/تعمیر ال۹۰/تهرانپارس

تعمیرگاه تخصصی ال نود در تهران/تعمیرات ال ۹۰/تهرانپارس

مرکز تعمیرات تخصصی ال نود

تعمیرکار ماشین ال ۹۰ شرق تهران

مکانیک ماهر ال نود، تندر پلاس

برقکار ال۹۰

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو حرفه ای ترین تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰ در تهران می باشد

اگر شما هم به دنبال تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰ هستید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید

حتما پادکست زیر را گوش کنید

ما چه خدماتی ارائه میدهیم ؟

▪︎تعویض کیت تسمه تایم با ابزارهای مخصوص

▪︎تعویض کیت تسمه دینام

▪︎تعویض روغن گیربکس اتوماتیک با دستگاه مخصوص

▪︎تعویض روغن موتور

▪︎تعویض دسته موتورها

▪︎تعمیر جلوبندی

▪︎تعمیر موتور

▪︎تعمیر سرسیلندر

▪︎تعمیر گیربکس اتوماتیک

▪︎تعمیر گیربکس دنده ای

▪︎تعویض لنت چرخ ها

▪︎عیب یابی نشتی آب و رفع عیب

▪︎عیب یابی نشتی روغن و رفع آن

▪︎تعویض دیسک و صفحه

▪︎تعویض گردگیر پلوس

▪︎دیاگ

▪︎ABS

▪︎ایربگ

▪︎تعویض رادیاتور بخاری

▪︎بازو بسته کردن داشبورد

منتظر صدای گرم شما عزیزان هستیم ساعت تماس ۹ صبح الی ۷ بعدظهر

هر مشتری یک گل میباشد

تلفن ثابت :

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تعمیرگاه تخصصی ال نود

چرا باید تسمه تایم ال ۹۰ با ابزارهای مخصوص تعویض بشه

تعویض تسمه تایم ال ۹۰ کار واقعا تخصصی می باشد که اگر بدون ابزارهای مخصوص تعویض بشه

هیچ وقت تایم خودرو دقیق در نمی آد یعنی اینکه حتی یه دندانه در تایم گیری ال ۹۰ اشتباه بشه

خودرو بد کار میکنه و دیگه شتاب و سرعت اولیه را نخواهد داشت اگر تعمیرکار بدون ابزارهای مخصوص اقدام

به تعویض تسمه کنه اگر تعداد دندونه ها بیشتر باشد شک نکنید که خودرو سوپاپ کج میکند

منظور از کج شدن سوپاپ چیست؟

کج شدن سوپاپ یعنی اینکه وقتی تایم خودرو چند دندانه اشتباه گرفته شده باشد سوپاپ ها به موقع باز و بسته نمی شوند و با پیستون برخورد کرده و کج می شوند

که اون موقع سرسیلندر باید باز شود و به تراشکاری فرستاده بشه که سوپاپ های هوا و دود کامل تعویض شوند

همیشه کیت کامل تسمه تایم اورجینال تعویض کنید

کیت کامل شامل : تسمه ، تسمه سفت کن ، هزگرد ثابت ، پیچ سر میلنگ ، بوش هزگرد ثابت اگر شما فقط تسمه خالی تعویض کنید احتمال ۹۹ درصد قفل کردن یا شکستن تسمه سفت کن می باشد که اون موقع دوباره تسمه پاره کرده و سوپاپ ها هم کج میشوند و اگر شدت برخود بیشتر باشد شکستن پیستون هم اتفاق می افتد که اون موقع هزینه زیادی باید برای تعمیر آن بپردازید

اگر شما مالک محترم ال ۹۰ میخواهید تعویض تسمه تایم اورجینال و با ابزارهای مخصوص تعویض بشه با شماره های ما تماس گرفته یا به صورت حضوری به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید

تلفن ثابت تعمیرگاه: ۰۲۱۷۷۳۳۷۶۸۵

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تعمیرگاه

رنو

علت زوزه گیربکس ال۹۰ چیست؟

علت زوزه گیربکس ال ۹۰ نشان دهنده خرابی چرخ دنده ها می باشد یعنی این که چرخ دنده های گیربکس

بدون روغن کار کردند و باعث شده دنده ها بسوزند وقتی شما گردگیر پلوس را تعویض نمی کنید

گردگیر پلوس فرسود شده و پاره می شوند و با پاره شدن گردگیر روغن گیربکس تخلیه می شود

و با تخلیه شدن روغن گیربکس اولین دنده که به زوزه میفته دنده پنج می باشد که آخرین دنده است و با

کم ترین روغن این دنده به زوزه می افته و بعد به ترتیت ۴ وقتی فقط دنده پنج زوزه بکشه بدون باز

شدن کل گیربکس روی کار تعویض می شود ولی اگر کل دنده ها دچار زوزه شده باید گیربکس باز شود

و تمام دنده هایی که دچار آسیب شده اند را تعویض کرد شما همیشه سعی کند خیلی مراقب گردگیر پلوس

باشید تا دچار پارگی یا حتی ترک های ریزی هم داشت سریع تر اقدام به تعویض کنید تا دچار

خرابی گیربکس نشود در گیربکس های جدید ال۹۰ مشکل گردگیر پلوس برطرف شده است

یعنی این که هم پلوس و هم خود گیربکس به گونه ای طراحی شده که دیگه وقتی گردگیر هم پاره بشه

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو شرق تهران

روغن گیربکس تخلیه نشود گیربکس های قدیمی ال ۹۰ گردگیر پلوس مستقیم با روغن در ارتباط

می باشد ولی گیربکس های جدید دیگه گردگیر با روغن در ارتباط نمی باشد چون که مشعلی طراحی

شده است که با پاره شدن گردگیر پلوس فقط مشعلی پلوس خراب میشه

گیربکس خودرو ال۹۰ خیلی گیربکس خوب و عالی می باشد تنها ضعفی که داشت گردگیر پلوس بود

که این مشکل تا حدی رفع شده است نکته دیگه ای که هست اینکه وقتی گیربکس ال۹۰ به

مشکل میخوره و نیاز به تعمیر داره حتما حتما باید در تعمیرگاه تخصصی رنو تعمیر بشه چون که

اگر با اصول و استفاده نکردن از قطعات اورجینال اون گیربکس اصلا فایده نداره چون که

همیشه صدا خواهد داد یا دنده ها بد جار میرن و همیشه هم روغن ریزی داره شما میتوانید برای تعمیر گیربکس

ال ۹۰ به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران مراجعه کنید ما تعمیر گیربکس را با ضمانت

به شما تحویل خواهیم داد تا با خیال راحت رانندگی کنید

حجم روغن گیربکس اتوماتیک ال ۹۰ : ۶ لیتر

حجم روغن موتور ال ۹۰ : ۵ لیتر با فیلتر

تعمیرگاه تخصصی ال نود

درباره گیربکس های جدید که ضعف گردگیر پلوس را ندارند؟

گیربکس ال ۹۰ تنها ضعف بزرگی که داشت گردگیر پلوس بود که با پاره شدن گردگیر کل روغن گیربکس

تخلیه می شد و گیربکس قفل می کرد و هزینه های زیادی در بر می گرفت جدیدا در گیربکس ها

این مشکل بر طرف شده یعنی گیربکس های جدید ال ۹۰ مگانی شده یعنی اینکه از گیربکس

مگان ۱۶۰۰ طراحی کردن و به ال ۹۰ نصب کرده اند که این امر باعث شده هم کلاچ روغنی داشته

باشه و هم خیلی نرم شده است که دیگه ضعف پاره شدن گردگیر را هم نداره دیسک و صفحه

این گیربکس ها همون مگان ۱۶۰۰ می باشد شما میتوانید برای تعویض دیسک و صفحه

و تعمیر گیربکس به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق تهران مراجعه کنید

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال۹۰

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال ۹۰ در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با بهترین شکل تعمیر می شود تمام قطعات گیربکس اتوماتیک فقط اورجینال می باشد بعد از تعمیر گیربکس با ضمانت کتبی به مشتری تحویل داده می شود تا با خیال راحت اتومات سوار بشوند اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما دچار مشکل شده است جای هیچ نگرانی نیست چون ما به طوری گیربکسرا تعمیر میکنیم که مثل گیربکس نو میشه تا چند سال دیگه نیازی به تعمیر نداشته باشه فقط باید کارکرد درست با گیربکس اتوماتیک را رعایت کنید مثلا روغن

تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک ال۹۰

گیربکس را هر ۵۰ هزار کیلومتر با دستگاه مخصوص تعویض کنید منظور از دستگاه اینکه اگر بدون دستگاه روغن را تعویض کنید فقط ۳ لیتر تعویض میشه و ۳ لیتر روغن کثیف داخل گیربکس باقی می ماند که این باعث میشه گیربکس دچار تقه زدن پیدا کنه شما می توانیدبرای تعویض روغن اتومات با دستگاه به این تعمیرگاه مراجعه کنید نکته بعدی اینکه همیشه داخل گیربکس اتوماتاز روغن اورجینال استفاده کنید استفاده نکردن از روغن اورجینال باعث میشه روغن

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال۹۰

تبخیر بشه و روغنداخل گیربکس کم بشه و این امر باعث میشه شیر برقی یا سنسور فشار روغن خراب بشه و تقه ها باعثخرابی باند و صفحات داخل گیربکس بشه که خوب کلاج نکنه و نیاز به تعمیر پیدا کنهنکته های بعدی اینکه زمان تعویض دنده ها به درستی انجام دهید مثلا هنگام راننده گی در جاده دسته دنده را در حالت N قرار ندهید و یا وقتی خودرو سرده شروع به حرکت نکنید اجازه بدید روغن گیربکس به مدت ۲ دقیقهدر حالت N گرم بشه و حرکت کنیدمواردی که گفته شد را رعایت کنید تا حالا حالا گیربکس نیازی به تعمیر پیدا نکنه شما می توانید برای تعمیر گیربکس اتوماتیک ال ۹۰ با شماره های ما تماس حاصل گرفته و بعد از هماهنگی به این تعمیرگاه مراجعه کنید

تعمیر گیربکس دنده ای ال۹۰

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران ما بهترین تعمیرات گیربکس دنده ای را با ضمانت به مشتریان تحویل می دهیم شما می توانید برای تعمیر گیربکس با شماره های ما تماس حاصل فرمائید

تعمیرگاه تخصصی ال نود

علت خرابی گیربکس ال ۹۰ چیست ؟

مهم ترین دلیل خرابی گیربکس ال نود پاره شدن گردگیر پلوس سمت راننده می باشد با پاره شدن گردگیرپلوس کل روغن گیربکس تخلیه شده و قطعات داخل گیربکس بدون روغن مانده و همه دنده ها میسوزنداگر گردگیر پلوس را هر ۸۰ هزار کیلومتر تعویض کنید دیگه مشکل خرابی گیربکس اتفاق نمی افتد تنها ضعفاین گیربکس گردگیر پلوس می باشد گردگیر پلوس کوچک ال ۹۰ تعمیر گیربکس ال ۹۰ دنده ایمستقیم با روغن در ارتباط می باشد با ترکیا پاره شدن آن هیچ سنسوری هم نداره که پشت آمپر اخطار بده و اگر روغن ریزی کم باشد اولین دنده ای که خراب میشه دنده پنج و عقب می باشد که با کم بودن سطح روغن به دنده پنج و

تعمیرات تخصصی گیربکس دنده ای ال۹۰

عقب روغن نرسیده و میسوزدبا خراب شدن دنده پنج راننده کاملا متوجه سوختن این دنده می شود وقتی که در حال رانندگی می باشد وقتی دنده را به پنج بزند زوزه ای به صدا در می آد که نشان دهنده خرابی گیربکس شده با راننده گی با این وضعیت نشت روغن بیشتر شده و گردگیر کاملا سوراخ می شود و کل روغن یک دفعه خالی میشه و در این صورت باید کل قطعات داخل گیربکس تعویض شود ولی اگر فقط دنده پنج و عقب باشد رو کار این دو تا دنده تعویض میشود

تعمیر گیربکس ال۹۰

رو تعمیر گیربکس ال ۹۰ دنده ایکار منظور اینکه بدون اینکه گیربکس کامل باز بشه قابل تعویض می باشدشما می توانید برای تعویض دنده پنج و عقب و یا تعمیر کامل گیربکس با خیال راحت به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران مراجعه کنید ما تعمیر گیربکس را با ضمانت نامه کتبی تحویل خواهیم داد تا شما با خیال کاملا راحترانندگی کنید برای اطلاعات بیشتر در مورد تعمیر گیربکس با شماره های ما تماس حاصل فرمائید

تعمیرگاه تخصصی ال نود

تعمیر گیربکس اتوماتیک ال ۹۰

زمان تعویض شمع و وایر ها چه کیلومتری می باشد؟

شمع در خودرو وظیفه جرقه زنی را به عهده دارد اگر شما شمع را در کیلومتر تعین شده تعویض نکنید باعث شدشمع در زمان خودش به درستی جرقه زنی را انجام نده و اگر شمع به موقع وظیفه خودش را انجام نده موتور خودرو خوب کار نمیکنه و باعث بالا رفتن مصرف سوخت شده و شتاب و قدرت خودرو کم شده در صورت خرابیزیاد باعث ریپ زدن و تک کار کردن موتور خودرو میشه بهترین کیلومتر که تعین

تعمیرات ال۹۰

شده برای شمع هر ۴۰ هزار کیلومتر می باشد شمع بیشتر از ۴۰ هزار کیلومتر هم کار میکنه ولی بعد از کیلومتر ۴۰ هزار باعث بالا رفتن مصرف سوخت شده و موتور به درستی کار نمیکنه همیشه سعی کنید از شمع اورجینال برای خودرو خود استفاده کنی یعنی اینکه برای خودرو ال ۹۰ فقط شمع رنو استفاده کنید از شمع های متفرقه اصلا استفاده نکنیدشما می توانید برای تعویض شمع های اورجینال با مارک رنو به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران مراجعه کنید

حتما ویدیو زیر را تماشا کنید

تعمیر گیربکس دنده دستی ال ۹۰
این مقاله را به اشتراک بگذارید:
دسته ها:
ال نود

9
دیدگاه خود را بنویسید

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رأی
نادر
مهمان
نادر

تشکر

نیلوفر
مهمان
نیلوفر

سلام وقت بخیر. دلیل روشن ماندن چراغ ترمز دستی و ترمز ABS چی هست. تازه یک ماه هست ک گیربوکس تعمیر شده و ماشین کامل چک و سرویس شده.

ابارهيم
مهمان
ابارهيم

سلام،من ال۹۰ دارم . مدت دو ساله آمپر آبش د وتا خط از وسط بالاتر میاد چه تابستون و چه زمستون و چه با گولر و چه بی کولر .فشنگی و ترموستات رو عوض کردم .آب هم کم نمیکنه . بدنه هم گرفتم از دو نقطه ولی حل نشده .با این روشی که توی اینترنت برای چک سیستم برقی ال ۹۰ ها گذاشتن چک کردم نشون میده مشکل برقی داره.آیا شما میتونید حل کنید؟مرتباً وقتی چراغها روشنه ، تمام ال ای دی های پشت آمپر کمرنگ روشن هستن و اگه توی این حالت بوق بزنم یه سره میزنه و مجبور… بیشتر بخوانید »

سیدمصطفی هاشمی
مهمان
سیدمصطفی هاشمی

سلام وقت بخیر دلیل ترکیدن فیلتر روغن در هوای سرد چیه
موقعی که ماشین سرده بخصوص زمستان تا موتور بخواد گرم بشه فیلتر میترکه دلیلش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

محمد
مهمان
محمد

با سلام خودرو من ال ۹۰ است متوجه شدم که روعن به محفظه فیلتر هوا نفوذ کرده و حدود ۱ونیم لیتر روغن از آنجا کشیدم ریختم بیرون مشکل از چه قطعه ای می تونه باشه راهنماییم کنید لطفا