logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران با بهترین خدمات

 به تعمیرگاه تخصصی فلوئنس خوش آمدید! اگر شما هم از دارندگان خودروی با کیفیت فلوئنس هستید و به دنبال مرکزی مطمئن برای سرویس و نگهداری آن می‌گردید، دیگر نیازی به جستجو ندارید. ایران رنو با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در تعمیرات خودروهای رنو، در خدمت شما است؛ تخصص ما در استفاده از قطعات اصلی رنو و تعهد به بازگرداندن خودروی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. تیم متخصص ما با دقت و مهارت، به تمامی جنبه‌های خودروی شما رسیدگی می‌کند. تعمیرگاه ما از شنبه تا پنجشنبه، از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر، آماده خدمت‌رسانی به شما است. با انتخاب ما، اطمینان داشته باشید که خودروی فلوئنس شما توسط بهترین متخصصان ما تعمیر خواهد شد. ما منتظر شما هستیم تا تجربه‌ای متفاوت از خدمات تعمیرگاهی را به شما ارائه دهیم.

 

درخواست فوری خدمات ایران رنو

بهترین تعمیرگاه فلوئنس در تهران

تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران تعمیرگاهی است که باکیفیت‌ترین خدمات را با قیمت منصفانه و مقرون‌ به‌ صرفه به مشتریانش ارائه دهد. به‌ طور کلی تعمیرگاه‌های خوب تعمیرگاه‌هایی هستند که به مشتری احترام می‌گذارند و سعی می‌کنند دقیقاً مطابق خواسته‌ی شما خدمات را ارائه کنند. به ‌طور کلی اگر بخواهیم یک لیست از ویژگی‌های تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران را به شما ارائه دهیم، فاکتورهای زیر در این لیست گنجانده خواهند شد.

خدماتقیمت به تومان
تعمیر موتور۲۰ الی ۸۰
تعمیرات برقینامشخص
کیت تسمه تایم۴/۰۰۰/۰۰۰
لیست قیمت سال ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با تعمیرگاه تماس بگیرید

خدمات تعمیرگاه ایران رنو

تعهد کاری، کیفیت و دقت در کار را وظیفه خود در قبال شما مشتریان عزیز می دانیم

حل مشکلات برقی

خودروهای رنو مشکلاتی در سیستم برقی همچون دینام و باتری ماشین

مشکلات سیستم گیربکس ​

مشکلات سیستم گیربکس شامل کندی در تغییر دنده و یا خرابی گیربکس و سایر موارد می باشد.

Fluence
مشکلات سیستم خنک کننده

خرابی سیستم فن خودرو و یا وجود نشتی و یا خرابی در سیستم پمپ آب اتومبیل

مشکلات سوخت رسانی​

مشکلات سیستم سوخت رسانی اعم از مشکلات پمپ بنزنین و یا وجود نشتی و یا …

ایران رنو، مرکز تخصصی تعمیرات فلوئنس در تهران

این تعمیرگاه با بیش از ۱۵ سال سابقه در تعمیر خودروهای فلوئنس، به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه‌های فلوئنس در تهران شناخته می‌شود. دلیل برتری ما، استفاده از مکانیک‌ها و تعمیرکاران ماهر ما که تجربه فراوانی در تعمیرات خودروهای رنو، به خصوص فلوئنس دارند.

استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات نه تنها کیفیت کار را افزایش می‌دهد، بلکه اطمینان خاطر را برای شما به ارمغان می‌آورد.  تعمیرکاران ما با تجربه روزانه در تعمیرات مختلف، به خوبی با تمام ایرادهای اصلی و روش‌های بهترین تعمیرات آشنا هستند. این تخصص و دقت، باعث شده است که مشتریان زیادی به ما اعتماد کنند و تعمیرگاه ما را به عنوان یکی از بهترین‌ها در تهران بشناسند.

پس اگر صاحب یک رنو فلوئنس هستید و به دنبال مکانیک و تعمیرکار ماهر می‌گردید، تعمیرگاه ما بهترین انتخاب برای شماست. تحقیق و انتخاب دقیق، راهی به سوی خدمات تعمیراتی بی‌نقص است.

مکانیک و تعمیرکار خوب فلوئنس در تهران

Fluence-Renault

همه شما می‌دانید که چرا مراجعه به تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران یک ضرورت به حساب می‌آید. به‌ هر حال شما به‌ صورت روزانه از خودروی خود استفاده می‌کنید و اگر ایراد و مشکلی در آن وجود داشته باشد، نیاز دارید که به ‌صورت کاملاً ریشه‌ای و تخصصی مشکل ایجاد شده برطرف شود. سعی کنید که در قدم اول در صورت خرابی خودروی خود به تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران مراجعه کنید تا بتوانید با خیال راحت از خدمات با کیفیتی که در این زمینه ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید. خدمات‌ دهندگان تخصصی می‌توانند به‌ خوبی در زمینه عیب‌یابی و برطرف کردن ایراد موجود در خودروی شما خدمات با کیفیتی را ارائه دهند و بدون هیچ‌ گونه نگرانی خودروی خود را تعمیر کنید. در کنار تمامی این موارد، مکانیک و تعمیرکار خوب معمولاً در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات موجود را برطرف می‌کنند.

مراجعه حضوری به نمایندگی ایران رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ساندرو تهران تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه ۷ شمالی پلاک ۱۰

مهندس حامد رضایی ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰

مهندس قدردان ۰۹۱۲۸۸۹۶۵۰۹

تلفن ثابت ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵ – ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

تعمیر رنو فلوئنس

نمایندگی مجاز فلوئنس در تهران

در کنار مراجعه به تعمیرگاه تخصصی فلوئنس در تهران، انتخاب دیگر شما نمایندگی های مجاز در این زمینه خواهد بود. درست مانند تعمیرگاه‌های تخصصی، نمایندگی‌های مجاز نیز به ‌عنوان عاقلانه‌ترین انتخاب برای تعمیر خودروهایی مانند فلوئنس می‌باشند. خودروهای خارجی از جمله فلوئنس، محصولاتی هستند که در ایران تولید نمی‌شوند. به واسطه همین موضوع، ممکن است که در صورت خرابی، روند تعمیر و پیدا کردن قطعات یدکی آن‌ها کمی سخت و زمان‌بر باشد.

در این شرایط، عاقلانه‌ترین کار این است که شما را با مراجعه به نمایندگی مجاز فلوئنس در تهران یا تعمیرگاه‌های تخصصی شناخته‌ شده، با کمترین میزان ریسک خودروی خودتان را تعمیر کنید تا شانس نیاز به قطعات یدکی را تا حد بسیار زیادی پایین بیاورید. با توجه به پرطرف‌دار بودن خودروی فلوئنس در کشور ما ایران، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و تنها با کمی جستجو بهترین تعمیرگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز را پیدا کنید و از خدمات آن‌ها برای برطرف کردن ایراد خودروی خود بهره ببرید.

نظرات مشتریان قبلی مراجعه کننده به ایران رنو