logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

علت لرزش موتور و کابین مگان چیست . ایران رنو ⭐⭐⭐

ایران رنو عوامل متنوعی ممکن است به عنوان دلیل یا علت لرزش موتور و کابین مگان ۲۰۰۰ مشکل ‌ساز شوند. در کنار آزاردهنده بودن، لرزش موتور و کابین مگان بسیار خطرناک نیز می‌باشد و می‌تواند مشکلات زیادی را برای به سلامتی شما به وجود بیاورد. به ‌طور کلی فاکتور ها و عوامل گوناگونی وجود دارند که نشان می‌دهند خودروی شما دچار ایراد شده و شما باید برای برطرف کردن این ایراد، اقدامات لازم را انجام دهید. لرزش موتور و کابین نیز می‌تواند در میان این فاکتور ها جای بگیرد. 

بررسی علت لرزش موتور و کابین مگان ۲۰۰۰

شما هنگامی ‌که شاهد لرزش خودرو بودید، باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای استفاده از خدمات تعمیر اقدام کنید. بررسی دلیل یا علت لرزش موتور و کابین مگان می‌تواند به شما کمک کند تا در شرایط ضروری اقدامات هوشمندانه ای را انجام دهید. به‌ هر حال هر چه اطلاعات شما در رابطه با خودرویی در حال استفاده از آن هستید بالا برود، شانس به وجود آمدن آسیب‌ های جدی به خودرو نیز کاهش پیدا می‌کند. از طرف دیگر، با شناخت این دلایل، شما می‌توانید ریسک و خطر تصادف را نیز تا حد بسیار زیادی کاهش دهید. اجازه دهید در ادامه برای شما به بررسی علت لرزش موتور و کابین مگان بپردازیم. 

این مقاله را هم مطالعه کنید : قیمت تسمه تایم مگان

وجود مشکل در تایر خودرو 

یکی از مهم‌ترین فاکتور هایی که می‌تواند به ‌عنوان دلیل یا علت لرزش موتور و کابین مگان شناخته شود، وجود ایراد در تایر خودرو می‌باشد. ممکن است که چرخ‌ های شما بالانس نباشند یا عاج ‌های لاستیک ها به ‌طور کامل از بین‌ رفته باشد. به‌ هر حال وجود ایراد در تایر ها می‌تواند تا حد بسیار زیادی باعث لرزش خودرو شود. 

شمع‌ های معیوب 

از دیگر فاکتور هایی که می‌تواند به ‌عنوان علت لرزش موتور و کابین مگان ۲۰۰۰ مشکل‌ ساز شود، شمع‌ ها می‌باشند. اگر شمع‌ ها معیوب شده باشند یا نتوانند به ‌درستی کار کنند، باعث لرزش موتور و در ادامه لرزش خودرو می‌شوند. در این شرایط شما باید با تعویض شمع، مشکل موجود را برطرف سازید. هزینه و قیمت

خرابی دیسک ترمز 

مورد دیگری که می‌تواند به‌ عنوان علت لرزش موتور و کابین مگان ۲۰۰۰ تاثیر گذار باشد، وجود ایراد در دیسک ترمز است. اگر شما حس می‌کنید که در هنگام ترمز گیری خودروی شما دچار لرزش می‌شود، باید برای برطرف کردن ایرادات موجود در دیسک ترمز اقدامات لازم را انجام دهید. تعمیرگاه تخصصی مگان در برخی موارد گرم شدن بیش ‌از حد دیسک ممکن است باعث لرزش خودرو شود. 

خرابی سیستم تعلیق 

وجود ایراد در سیستم تعلیق می‌تواند به‌ عنوان دلیل لرزش موتور و کابین مگان ۱۶۰۰ شناخته شود. اگر تغییر شکل خاصی در سیستم تعلیق شما ایجاد شده باشد، قاعدتاً هنگام حرکت اسکلت کلی خودروی شما دچار لرزش‌ ها و تکان ‌های شدید خواهد شد. عوامل گوناگونی مانند تصادفات و رانندگی نامناسب می‌تواند باعث ایجاد ایراد در اسکلت اصلی ماشین و سیستم تعلیق شود. هزینه و قیمت

دمای هوای پایین

دمای هوای پایین می‌تواند فاکتور دیگری باشد که به ‌عنوان علت لرزش موتور و کابین مگان شناخته می‌شود. لرزش خودرو اگر به واسطه دمای پایین هوا باشد، نگران ‌کننده نیست. اگر شما برای حدود ده دقیقه به‌ صورت مداوم با سرعت پایین رانندگی کنید، این مشکل به‌ طور کامل برطرف خواهد شد زیرا موتور خودروی شما به دمای متعادل رسیده است. 

مشکلات گیربکس 

معیوب شدن گیربکس از دیگر عواملی است که می‌تواند باعث لرزش موتور و کابین مگان شود. گیربکس قطعه مهمی در خودرو است و وجود ایراد در آن می‌تواند تا حد بسیار زیادی مشکل‌ ساز شود. 

جمع‌بندی 

بعد از شناخت مواردی که به‌ عنوان دلیل لرزش موتور و کابین مگان ۱۶۰۰ شناخته می‌شوند، بهتر است که شما در رابطه با نحوه برطرف کردن ایرادات نیز اطلاعاتی کسب کنید. شما می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه ایران رنو در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان دغدغه، ایرادی که در خودروی شما ایجاد شده را به‌ طور کامل برطرف سازید. در ایران رنو به ‌صورت تخصصی مشکل موجود بررسی و برای برطرف کردن آن اقدامات لازم انجام می‌شود. هزینه و قیمت

امتیاز دهید
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *