logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان . ایران رنو ⭐⭐⭐

ایران رنو خودروی مگان جزو آن دسته از محصولاتی است که با دو نوع گیربکس اتوماتیک و دستی به بازار عرضه می‌شود.  مگان با گیربکس اتوماتیک محصولی باکیفیت‌ است که روند رانندگی را برای شما بسیار آسان‌تر خواهد کرد. همان ‌طور که همه شما میدانید، همه گیربکس ‌ها برای کارکرد بهتر به بهترین روغن گیربکس مگان نیاز دارند. به‌ همین دلیل کسب اطلاعات در رابطه با هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان ضروری است. اگر شما نیز علاقه‌مندید تا بیشتر در این ‌رابطه بدانید، با ما همراه بمانید.در ادامه به اجرت تعویض روغن گیربکس مگان ۲۰۰۰ و قیمت روغن گیربکس مگان ۲۰۰۰ هم می پردازیم قیمت روغن گیربکس اتومات مگان ۲۰۰۰

اجرت تعویض روغن گیربکس مگان ۲۰۰۰ چقدر می‌شود؟

به ‌طور کلی هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان به عوامل متفاوتی وابسته است. معمولاً یک اجرت از پیش ‌تعیین ‌شده با عنوان اجرت تعویض روغن گیربکس مگان وجود دارد که ممکن است بهترین تعمیرگاه مگان با توجه به محل فعالیت تعمیرگاه، استفاده از تجهیزات گوناگون و… متفاوت باشد. از طرف دیگر شما باید برای خرید روغن گیربکس نیز یک هزینه‌ جداگانه پرداخت کنید. قاعدتاً هر چه روغن گیربکسی که شما از آن استفاده می‌کنید باکیفیت‌تر باشد و برند آن شناخته‌ شده‌تر باشد، شما باید هزینه بیشتری را بپردازید. 

هزینه ۶ لیتر روغن گیربکس مگان چقدر می‌شود؟

در کنار توجه به هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان، این موضوع را بدانید که معمولاً با توجه به نوع خودرو، مقدار روغن خاصی با عنوان روغن گیربکس مورد نیاز می‌باشد. هزینه ۶ لیتر روغن گیربکس مگان با توجه به برند تولید کننده روغن متفاوت می‌باشد. 

شرح خدماتقیمت به توماناجرت
۶ لیتر روغن گیربکس اتوماتیک ادینول۳/۰۰۰/۰۰۰۴۰۰/۰۰۰
کیت تسمه تایم اصلی۷/۰۰۰/۰۰۰۸۰۰/۰۰۰
تعمیرات برق نامشخصنامشخص
لیست قیمت سال ۱۴۰۱ برای قیمت های دقیق با شماره تعمیرگاه تماس بگیرید

بهترین مارک روغن گیربکس اتوماتیک مگان ۲۰۰۰ چیست؟

بهترین مارک روغن گیربکس اتومات مگان می‌تواند ویژگی های گوناگونی داشته باشد. به ‌طور کلی اگر شما می‌خواهید که هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان را کنار حفظ کیفیت پایین بیاورید، تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان باید به سراغ روغن‌ های بروید که مطمئن هستید کیفیت خوبی دارند و می‌توانند برای مدت‌ زمان طولانی بدون هیچ ‌گونه مشکلی نیاز شما را برطرف سازند. معمولاً روغن گیربکس با کیفیت روغنی است که تبخیر نشود و باعث آسیب رسیدن به تجهیزات داخل گیربکس اتوماتیک نیز نشود. گیربکس اتوماتیک قطعه حساسی از خودروی مگان می‌باشد و آسیب به این قطعه خودرو می‌تواند هزینه‌ ها و مشکلات زیادی را با خودش به ‌همراه داشته باشد. طبق تحقیقات انجام ‌شده، روغن گیربکس ادینول آلمان جزو آن دسته از محصولاتی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند با خیال راحت به تعویض روغن گیربکس بپردازید.قیمت روغن گیربکس اتومات مگان ۲۰۰۰

چرا باید روغن گیربکس مگان با دستگاه تعویض بشه؟

قاعدتاً تعمیر قطعات متفاوت خودرو با تجهیزات روز دنیا شانس موفقیت شما را بالا می‌برد. روند تعویض روغن گیربکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما می‌توانید در کنار بررسی هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان به سراغ خدمات ‌دهندگانی بروید که با دستگاه به تعویض روغن گیربکس می‌پردازند تعمیرگاه تخصصی مگان تا خیالتان راحت باشد که در حال استفاده از خدمات با کیفیت و مثال ‌زدنی هستید. تعویض روغن گیربکس با استفاده از تجهیزات روز دنیا به شما کمک می‌کند تعمیر گیربکس اتوماتیک تا به‌ صورت صددرصدی روغن قدیمی را از درون گیربکس خارج کنید و روغن جدید را جایگزین کنید. این موضوع کیفیت استفاده از خدمت مورد نظر را بالا می‌برد و به شما کمک می‌کند تا از به وجود آمدن مشکلات گوناگون جلوگیری کنید.

آیا روغن گیربکس مگان دیر تعویض بشه گیربکس خراب می‌شود؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که شما در کنار کسب اطلاعات در رابطه با هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان باید بدانید، دلیل تعویض روغن گیربکس مگان ۲۰۰۰ می‌باشد. روغن گیربکس بعد از گذشت مدت زمانی دارای براده های کوچک و ریزی می‌شود که باقی ماندن آن‌ ها در گیربکس می‌تواند مشکلات بی‌شماری را به وجود بیاورد. این براده‌ ها در لابه‌لای قطعات گیربکس و چرخ‌دنده ‌ها باقی می‌مانند و روند روغن‌ کاری کل سطح گیربکس را دچار مشکل می‌کنند. همین موضوع می‌تواند در درازمدت باعث آسیب‌ های بی‌شماری به گیربکس شود. 

تعمیرگاه خوب با قیمت مناسب در تهران کجاست؟

اگر شما به‌ دنبال تعمیرگاه با کیفیت برای پرداخت هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان هستید، تعویض تسمه تایم مگان می‌توانید به ایران رنو مراجعه فرمایید. در ایران رنو باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات با مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌گیرد. آدرس تعمیرگاه ایران رنو در تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه ۷ شمالی، پلاک ۱۰ می‌باشد.

۵/۵ - (۲۴ نظر)
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *