logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو از جمله لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان،لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل، و ال ۹۰ فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تعمیر جلوبندی ال ۹۰/تعمیرات ال۹۰

blog
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
  • بدون دیدگاه

تعمیر جلوبندی ال ۹۰/تعمیرات ال۹۰

تعمیر جلوبندی ال ۹۰ / تعمیرات ال۹۰

تعمیرگاه تخصصی ایران رنو اگر به دنبال تعمیر جلوبندی ال ۹۰ هستید می توانید با

شماره های ما تماس گرفته یا به صورت حضوری مراجعه کنید

حتما پادکست زیر را گوش کنید

تعمیرگاه تخصصی ال ۹۰

تلفن ثابت :

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تعویض روغن گیربکس ال ۹۰

تعمیرات جلوبندی ال ۹۰ در تهران

جلوبندی خودرو ال۹۰ بسیار جلوبندی قرص و محکمی می باشد این جلوبندی حالا حالا نیاز به تعمیر نیاز نداره

اگر جلوبندی خودرو ال۹۰ شما دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داره می توانید

با خیال راحت به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید کلیه قطعات مصرفی ما فقط فقط اورجینال می باشد

اگر ما جلوبندی ال۹۰ را کامل انجام دهیم شما تا ۴ یا ۵ سال دیگه نیازی به تعمیر جلوبندی نیازی ندارید

قطعات جلوبندی ال ۹۰ شامل موارد زیر می باشد

کمک ، کمک فنر ، گردگیر کمک ، توپی سر کمک ، طبق ، جعبه فرمان ، سیبک فرمان

، قرقری فرمان ، میل موج گیر، لاستیک چاکدار ، گردگیر قرقری فرمان ،

تعمیر جلوبندی ساندرو

طرز کار کمک فنر ال ۹۰

وقتی چرخ روی برجستگی جاده قرار گرفت یعنی فنر جمع شد کمک فنر هم با فنر هم کار می کند و جمع می شود یعنی طولش کوتاه می شود

۱ – زمانی که کمک فنر جمع می شود روغن از سوراخ های درشت تر سوپاپ پیستون آن جابه جا می شود

و به سهولت پیستون به طرف داخل رانده شده و باعث متراکم شدن روغن زیر خود می گردد خلا هم در بالای

خود در داخل سیلندر ایجاد می کند

۲ – روغن در تحت فشار تراکم و ایجاد خلا در بالای پیستون از داخل سوراخ های

درشت پیستون شروع به بالا آمدن کرده

وارد محفظه بالای خود می شود روغن زیر پیستون راه عبور دیگری از طریق سوپاپ ته سیلندر دارد

و به مخزن اصلی روغن بین فاصله دو سیلندر رانده می شود اگر اتومبیل از روی بر جستگی بزرگی عبور کرد

و سرعت اتومبیل هم زیاد بود یک سوپاپ دیگر روی پیستون قرار دارد که تحت فشار فنری در

حالت عادی بسته است باز شده روغن اضافی می تواند به قسمت بالای پیستون برود

ولی باز عمل جلوگیری از جمع شدن سریع فنر لوله ای انجام شده است

شما مالک محترم ال۹۰ می توانید برای تعمیرات به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو مراجعه کنید

تلفن ثابت :

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تعویض تسمه تایم ال ۹۰

تعمیر جلوبندی مگان

تعمیرگاه رنو

این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *