logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

هزینه سرویس دوره‌ ای مگان در تهران . ایران رنو ⭐⭐⭐

ایران رنو سرویس دوره‌ای یکی از آن دسته از خدماتی است که همه خودرو ها با هر میزان کیفیت ساختی باید از آن بهره ببرند. در سرویس ‌های دوره‌ای تمامی ایرادات جزئی و کلی خودرو مشخص می‌شود و با اقدامات تعمیراتی این مشکلات به‌ طور کامل از بین می‌روند. هنگام استفاده از سرویس ‌های دوره‌ای، هزینه مورد نیاز برای این خدمات فاکتور بسیار مهم و تأثیرگذاری است. به‌ همین دلیل ما در این مقاله می‌خواهیم برای شما در رابطه با هزینه سرویس دوره‌ ای مگان صحبت کنیم. مگان یکی از خودرو های برند رنو می‌باشد تعمیرگاه تخصصی مگان که به واسطه استهلاک پایین، قدرت مناسب و استحکام خوب، در کشور ما ایران طرف‌داران زیادی دارد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات سرویس‌ های دوره‌ای باکیفیت و مناسب، از بروز مشکلات جدی در آن جلوگیری کنید و برای سالیان سال از خودروی مگان خود بهره ببرید.

 

قیمت و اجرت سرویس دوره ‌ای مگان ۲۰۰۰ و ۱۶۰۰ چقدر می‌شود؟

شرح خدماتقیمت تومان
کیت تسمه تایم ۲۰۰۰۴/۰۰۰/۰۰۰
کیت تسمه تایم ۱۶۰۰۴/۰۰۰/۰۰۰
روغن گیربکس اتوماتیک ادینول۳/۸۰۰/۰۰۰
اجرت تعویض تسمه تایم۱/۵۰۰/۰۰۰
اجرت تعویض روغن گیربکس۵۰۰/۰۰۰
شمع۸۰۰/۰۰۰
اجرت تعویض شمع۱۵۰/۰۰۰
لیست قیمت ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با شماره تعمیرگاه تماس بگیرید

سرویس دوره‌ ای مگان شامل چه مواردی است؟

در کنار صحبت در رابطه با هزینه سرویس دوره‌ ای مگان، شما باید بدانید که این هزینه بابت کدام خدمات از شما دریافت می‌شود. معمولاً با توجه به تخصص خدمات دهنده‌‌ای که شما به آن مراجعه کرده‌اید، هزینه سرویس دوره‌ ای مگان و خدماتی که ارائه می‌شود متغیر خواهد بود. برای مثال مهم‌ترین خدماتی که در سرویس‌ های دوره‌ای به مشتریان ارائه می‌شود شامل موارد زیر می‌شود. 

بررسی سیستم برق 

سیستم برق خودرو یکی از مهم‌ترین سیستم ‌های فعال در ماشین ‌ها می‌باشد که نسبتاً پیچیده است. به‌ همین دلیل است که شما باید برای جلوگیری از بروز مشکلات جدی‌تر، از خدمات سرویس‌های دوره‌ای استفاده کنید تا مشکلات موجود در سیستم خودروی خودتان را به ‌طور کامل برطرف سازید. خطا های گوناگون و متنوعی وجود دارند که نشان دهنده خرابی سیستم برق مگان هستند.

تعویض روغن و فیلتر ها 

از دیگر خدماتی که شامل پرداخت هزینه سرویس دوره‌ ای مگان می‌شود، تعویض روغن ‌ها و تمامی فیلتر ها می‌باشد. روغن، یکی از بخش ‌های اصلی موتور خودرو و سایر بخش‌ های خودرو می‌باشد بهترین تعمیرگاه ساندرو که عدم تعویض آن، می‌تواند مشکلات زیادی را در سیستم‌ های متفاوت خودرو به وجود بیاورد. دقیقاً به‌ همین دلیل است که در سرویس ‌های دوره‌ای تمامی روغن‌ ها و فیلتر ها نیز به طور کامل تعویض می‌شوند. 

بررسی گیربکس خودرو

مگان جزو آن دسته از خودرو هایی است که در دو نوع گیربکس متفاوت دستی و اتومات به بازار عرضه می‌شود. پس مورد دیگری که ممکن است استفاده از خدمات آن باعث بالا رفتن هزینه سرویس دوره‌ ای مگان می‌شود، بررسی و تعمیر گیربکس خودرو می‌باشد. گیربکس بخش بسیار مهمی از خودرو است که وجود مشکل در آن می‌تواند روند کارکرد خودرو را به‌ طور کامل تحت تأثیر قرار دهد.

بعد از صحبت در رابطه با خدمات قابل ارائه در سرویس دوره‌ ای، بد نیست که برای شما در رابطه با هزینه سرویس دوره‌ ای مگان نیز صحبت کنیم. هزینه و قیمت تعویض تسمه تایم مگان البته به این موضوع توجه داشته باشید که خدمات قابل ارائه به عنوان سرویس دوره‌ای تهران به مواردی که ما گفتیم خلاصه نمی‌شود. آچارکشی، تعویض شمع، تنظیم سیستم جلوبندی و تعلیق و … جزو خدماتی هستند که ممکن است در کنار موارد نام ‌برده شده به مشتریان ارائه شوند. قیمت اجرت سرویس دوره‌ ای مگان ۲۰۰۰ و ۱۶۰۰ با توجه به ایرادات موجود در خودروی شما تعیین می‌شود. هزینه و قیمت روغن گیربکس اتوماتیک مگان هر چقدر ایرادات بیشتر باشند، شما باید هزینه بیشتری را برای استفاده از خدمات سرویس دوره‌ای بپردازید. 

اگر سرویس ۶۰ هزار کیلومتر انجام نشود، چه مشکلی پیش می‌آید؟

اگر سرویس دوره‌ای مگان به ‌موقع انجام نشود، بهترین تعمیرگاه مگان در تهران مشکلات گوناگونی برای شما پیش خواهد آمد. پس پرداخت هزینه سرویس دوره‌ ای مگان، ارزش جلوگیری از بروز این مشکلات را خواهد داشت. به‌ طور کلی اگر شما به‌ موقع از خدمات سرویس دوره‌ای استفاده نکنید کارکرد درست خودروی شما تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد و ممکن است که قطعات متفاوت از خودروی شما دچار آسیب‌ های جدی شوند. اگر می‌خواهید کیفیت رانندگی را بالا ببرید و به حفظ سلامت خودروی خود بپردازید، باید از خدمات سرویس دوره ‌ای بهره ببرید.

French Renault repair shop website

این مقاله را هم مطالعه کنید خطای چک abs مگان

۵/۵ - (۱۵ نظر)
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *