logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تعمیر گیربکس داستر در تهران . ایران رنو ⭐⭐⭐

آدرس تعمیرگاه تعمیر گیربکس داستر :تهران ـ تهرانپارس ـ بلوار بابائیان ـ خیابان پنجم شیدایی ـ کوچه ۷ شمالی ـ پلاک ۱۰ ایران رنو

تلفن : ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵ ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴📞

موبایل : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰

خدمات: تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر . سرویس ساعتی . دیاگ رنو . برق گیربکس / رفع تقه و گاز هرز

شرح خدمات⚡️اجرت به تومان⚡️
شفت گیربکس اتومات⚡️۷/۰۰۰/۰۰۰⚡️
اجرت تعمیر گیربکس اتومات⚡️۶/۰۰۰/۰۰۰⚡️
صافی گیربکس⚡️۱/۷۰۰/۰۰۰⚡️
شیر برقی گیربکس⚡️۱/۳۰۰/۰۰۰⚡️
لیست قیمت سال ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با تعمیرگاه تماس بگیرید

الان که شما به این سایت مراجعه کردین معلومه خودروتون به مشکل خورده و به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر در تهران هستین ما بیش از ۱۵ سال سابقه در تعمیر خودرو های رنو هستیم اگر به دنبال تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک داستر هستید این مرکز بهترین انتخاب میباشد ساعت تماس برای نوبت گرفتن و سوالات خود با تعمیرگاه گیربکس داستر از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدظهر میباشد

سوالی که بیشتر از ما پرسیده میشه اینکه ما چطوری میتونیم به نمایندگی گیربکس اتومات داستر مراجعه کنیم شما در ساعت کاری با شماره های تعمیرگاه در پایین متن قرار دارد تماس بگیرید و ایراد خودرو را اعلام کنید ما به شما میگیم همون روز یا چه روزی تشریف بیارید

این مقاله را هم مطالعه کنید تعمیرگاه تخصصی داستر

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو داستر

اگر گیربکس اتوماتیک خودرو شما نیاز به تعمیر پیدا کرده می توانید به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در تهران

مراجعه کنید

تلفن ثابت:

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

رنو داستر خودرویی با کیفیت و پرطرف‌دار می‌باشد که در سراسر جهان به واسطه ویژگی‌ هایی که دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خودرو از برند تولید کننده رنو، با دو نوع گیربکس اتومات و ساده به بازار عرضه می‌شود. قاعدتاً انواع این خودرو که با گیربکس اتومات راهی بازار می‌شوند، گزینه ‌های بهتری هستند زیرا می‌توانند رانندگی آسان را برای شما به ‌همراه داشته باشند. دقیقاً به ‌همین دلیل است که شما باید در رابطه با خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر اطلاعات کامل و جامعی داشته باشید تا بتوانید با راحتی بیشتری از محصولی که تهیه کرده‌اید بهره ببرید. ما در ادامه برای شما به‌ طور کامل در رابطه با تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر صحبت خواهیم کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه بمانید. 

تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر 

برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر شما می‌توانید به خدمات‌ دهندگان بی‌شماری که در سراسر کشور به ارائه خدمات می‌پردازند مراجعه فرمایید. اما قاعدتاً نمی‌توانید به ‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن، به این خدمات‌ دهندگان اعتماد کنید و کار تعمیر خودروی خود را به آن ها بسپارید. قاعدتاً خودروی رنو داستر محصولی خارجی می‌باشد و روند تعمیر محصولات خارجی با محصولات داخلی متفاوت‌تر است.

در واقع می‌توان گفت که برای تعمیر خودرو های خارجی باید حساسیت زیادی به خرج داد و به متخصص ترین خدمات دهندگان مراجعه کرد تا از به وجود آمدن مشکلات بزرگ‌تر تا حد بسیار زیادی جلوگیری کرد. گیربکس های اتوماتیک با گیربکس های معمولی متفاوت هستند و برای تعمیر آن ها به علم تخصصی بیشتری نیاز است. سعی کنید که حتماً برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر به باکیفیت‌ترین خدمات دهنده مراجعه فرمایید تا بتوانید با دغدغه کمتری به هدفتان دست پیدا کنید. 

هزینه تعمیر گیربکس داستر چقدر می‌شود؟

برای برآورد هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر باید فاکتور های گوناگون و متنوعی را درگیر کنید. برای مثال قاعدتاً اگر مشکل گیربکس شما بسیار جدی باشد، گیربکس باید به‌ طور کامل پیاده و از خودرو جدا شود و فرآیند تعمیر روی آن اجرا شود. البته تحت هر شرایطی، سعی می‌شود که قبل ‌از شروع تعمیر، هزینه‌ ها به ‌صورت نسبی برآورد شوند تا با رضایت کامل شما روند تعمیر پیش برود.

فرقی نمی‌کند که گیربکس مورد نظر شما  معمولی است یا اتوماتیک، به ‌هر حال با توجه به این تخصص خدمات دهنده‌ای که به او مراجعه کرده‌اید، میزان خرابی و … هزینه‌ی مورد نیاز برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر متغیر است. قاعدتاً هر چه شما هزینه بیشتری برای تعمیر بپردازید و به خدمات ‌دهندگان متخصص تری مراجعه کنید، خیالتان به‌ طور کامل از بابت کیفیت تعمیر راحت خواهد شد. این موضوع به شما کمک می‌کند تا به ‌طور کامل مشکلی که در گیربکس خودروی شما به ‌وجود آمده را برطرف سازید. سعی کنید که حتماً به سراغ بهترین خدمات دهندگان بروید تا در این زمینه مشکلی برای شما پیش نیاید. 

تعمیر گیربکس داستر چقدر زمان می‌برد؟

فاکتور های گوناگونی وجود دارند که می‌توانند در زمان مورد نیاز برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر تاثیرگذار باشند. قاعدتاً هر چه میزان خرابی گیربکس اتوماتیک بیشتر باشد، مدت زمان بیشتری برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر نیاز است. علاوه‌ بر این موضوع، تخصص فرد تعمیرکار نیز در این زمینه تأثیر زیادی دارد. اگر تعمیرکار تخصص خوبی داشته باشد، می‌تواند روند عیب ‌یابی و تعمیر در سریع‌ترین زمان ممکن طی کند و به شما کمک کند تا مشکلی که در خودروی شما به‌ وجود آمده را برطرف کنید و در مدت زمان کوتاه‌تری از خودروی خودتان بهره ببرید. قاعدتاً هرچه تعمیرکار فرد نابلد تری باشد و مشکل موجود در گیربکس اتوماتیک خودروی شما بزرگ‌تر و پیچیده‌تر باشد، برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر مدت‌ زمان بیشتری مورد نیاز است.

تعویض شیر برقی گیربکس داستر بدون باز کردن گیربکس

شیر برقی گیربکس داستر یکی از مهم‌ترین قطعاتی می‌باشد که تقریباً در تمامی گیربکس ‌های اتوماتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که ممکن است باعث ایجاد ایراد در گیربکس داستر شود، همین شیر برقی است‌. در برخی موارد ممکن است که برای تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر نیاز داشته باشید تا شیر برقی را به طور کامل تعویض کنید و آن را با محصولی نو جایگزین نمایید. البته در بسیاری از موارد امکان تعمیر شیر برقی نیز برای شما وجود دارد، اما بهتر است که به‌ جای تعویض، به سراغ خرید این محصول بروید تا بتوانید شانس موفقیت تعمیر خودروی خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید. معمولاً خرابی شیر برقی گیربکس اتومات گیربکس داستر با روشن شدن چراغ چک، روشن شدن چراغ گیربکس، گیر کردن دنده، تعویض دنده با تاخیر و… می‌شود.

شیر برقی در داخل بدنه ساعت گیربکس قرار دارد و وظیفه نسبتاً مهمی را در گیربکس ایفا می‌کند. شیر برقی با باز و بسته کردن روغن، روند تعویض دنده ‌ها را راحت‌تر می‌کند. در واقع می‌توان گفت که واحد کنترل اصلی گیربکس‌ ها، شیر برقی آن ‌ها می‌باشد. معمولاً هزینه خرید و تعویض شیر برقی انواع متفاوت گیربکس ها، با توجه به مدل ماشین و مدل گیربکس کاملاً متفاوت می‌باشد. قاعدتاً هر چه مدل ماشین شما بالاتر باشد و گیربکس شما پیچیده‌تر و باکیفیت‌تر باشد، برای تعویض شیر برقی گیربکس داستر شما باید هزینه‌ های نسبتاً بیشتری را بپردازید. 

قیمت گیربکس داستر با توربین نو یا استوک چقدر می‌شود؟

در بسیاری از موارد ممکن است که شما نیاز داشته باشید تا در پروسه تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر، قطعات مهم‌تری از گیربکس خودتان را تعویض کنید. با توجه به میزان خرابی، تعمیرکار به شما می‌گوید که بهتر است چه اقداماتی را انجام دهید تا بتوانید به ‌خوبی مشکلی که در گیربکس شما به ‌وجود آمده را برطرف سازید. شما می‌توانید انواع متفاوت گیربکس داستر را با توربین نو یا استوک در قیمت ‌های متفاوتی تهیه کنید. اگر می‌خواهید انواع این محصول را تهیه کنید، قاعدتاً قیمت ‌ها از پیش‌ تعیین‌ شده و شما می‌توانید با مراجعه به بهترین و معتبرترین خدمات ‌دهنده، باکیفیت‌ترین محصول را تهیه نمایید. اگر می‌خواهید این محصول را به ‌صورت کارکرده و استوک تهیه نمایید، باید بدانید که با توجه به میزان کارکرد و نوع گیربکس قیمت‌ ها متغیر هستند.

آدرس تعمیرگاه برای تعمیر گیربکس داستر کجاست؟

با توجه به این‌ که در حال حاضر تعداد زیادی از انواع متفاوت خودرو های داستر با گیربکس اتوماتیک و معمولی در بازار وجود دارند، خدمات دهندگان زیادی سعی می‌کنند در سطح شهر به ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر بپردازند. در این شرایط شما می‌توانید با خیال راحت و با کمترین میزان دغدغه از خدماتی که ارائه می‌شود به‌ طور کامل بهره ببرید و نیاز خودتان را برطرف سازید. یکی از خدمات ‌دهندگان تخصصی که می‌تواند به‌ خوبی به شما کمک کند ایرادات موجود در گیربکس اتوماتیک داستر را برطرف کنید، تعمیرگاه ایران رنو می‌باشد. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات این تعمیرگاه، به تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه هفت شمالی، پلاک ۲ مراجعه فرمایید.

در تعمیرگاه ایران رنو تلاش می‌شود تا از بهترین تجهیزات روز دنیا بهره گرفته شود تا روند تعمیر به‌ خوبی و با کیفیت بالا پیش برود.

در این شرایط است که شما می‌توانید با کمترین میزان دغدغه و مشکل، خودروی خودتان تعمیر کنید و از به وجود آمدن مشکلات بزرگ‌تر تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید. تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر کار هر کسی نیست و شما باید سعی کنید که به سراغ خدمات ‌دهندگانی بروید که مطمئن هستید می‌توانند به ‌خوبی از پس تعمیر این قطعه مهم از خودروی داستر بر بیایند. پرسنل تعمیرگاه ایران رنو، تخصص و تجربه خوبی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک دارند. شما می‌توانید با مراجعه به این تعمیرگاه در سریع‌ترین زمان ممکن، با قیمت مقرون ‌به ‌صرفه و با کیفیت بسیار بالا از خدمات تعمیری که ارائه می‌شود بهره ببرید و مشکل موجود در خودروی خود را برطرف سازید.

گیربکس اتوماتیک رنو داستر به نام AL4 می باشد حجم روغن این گیربکس ۶ لیتر است و موقع تعویض

روغن هر ۵۰ هزار کیلومتر با دستگاه مخصوص تمام اتوماتیک می باشد اگر شما روغن رنو داستر را بدون دستگاه

تعویض کنید فقط سه لیتر تعویض میشه این باعث میشه گیربکس رنو داستر نیاز به تعمیر پیدا کنه

چرا گیربکس رنو داستر خراب میشه ؟

هر گیربکس اتوماتی خراب میشه ولی اگر با گیربکس اتوماتیک خوب رفتار کنیم دیرتر به تعمیر

نیاز پیدا میکنه اگر شما روغن اتومات را به موقع و روغن با کیفیت استفاده کنید عمر قطعات داخل

گیربکس بیشتر شده و دیرتر به تعمیر نیاز پیدا میکنه چون که کارکرد گیربکس اتوماتیک با فشار روغن

انجام میشه یعنی هر چقدر روغن تمیزتر و با کیفیت باشه فشار روغن بیشتر شده و تعویض دنده ها

به موقع انجام می شود ولی اگر روغن کثیف باشه یا موقع تعویض روغن از روغن تقلبی استفاده بشه

روغن در دور بالا بیش از حد داغ شده و به قطعات داخل گیربکس آسیب زده و این باعث میشه تعویض

دنده به موقع انجام نشه و تقه بزنه و این عمر باعث میشه شیر برقی های ساعت خراب بشن و فشار روغن

بیاد پایین و با تعویض شیر برقی ها ماشین بهتر میشه ولی اگر اورپمپ یا صفحات یا باندهای گیربکس فرسوده

شده باشند گیربکس باید کامل باز بشه و کل قطعات داخل گیربکس نو بشه تا گیربکس مثل روز اول کار کنه

تعمیر گیربکس اتوماتیک داستر در تعمیرگاه تخصصی ایران رنو با ضمانت کتبی به مشتری تحویل داده می شود

و گیربکسی که در این تعمیرگاه تعمیر میشه مثل گیربکس نو تا چند سال راحت کار میکنه به شرطی که روغن

را به موقع تعویض کنید

تلفن ثابت:

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵

۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

تعمیر گیربکس داستر ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷

French Renault repair shop site

۵/۵ - (۱۶ نظر)
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:
دسته ها:
داستر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *