logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران

به تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران خوش آمدید، جایی که تعهد ما به ارائه خدمات بی‌نظیر، تجربه‌ای متفاوت در تعمیر و نگهداری خودروی رنو شما به ارمغان می‌آورد. ما درک می‌کنیم که خودروی شما تنها یک وسیله نقلیه نیست، بلکه بخشی از سبک زندگی شماست. به همین دلیل، با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها و دانش فنی روز، اطمینان حاصل می‌کنیم که هر تعمیری با دقت و کیفیت بی‌مانندی انجام شود. در تعمیرگاه ما در شمال تهران، تیمی از متخصصین مجرب و آموزش‌دیده آماده ارائه خدماتی هستند که شامل تعمیرات اساسی موتور، سیستم‌های تعلیق، تعمیرات برقی و الکترونیکی خودرو، و بسیاری خدمات تخصصی دیگر می‌شود. ما به ارائه خدماتی می‌بالیم که نه تنها نیازهای فوری خودروی شما را برآورده می‌کند، بلکه به طول عمر و کارایی آن نیز می‌افزاید.

درخواست فوری خدمات ایران رنو

تعمیرگاه-تخصصی-رنو-شمال-تهران

تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران

ما در ایران رنو تعهد داریم که با ارائه خدماتی دقیق، شفاف و با قیمت منصفانه، تجربه‌ای متفاوت از تعمیر و نگهداری خودرو به شما ارائه دهیم. مشتریان ما از سراسر شمال تهران و حتی فراتر از آن، به ما اعتماد می‌کنند زیرا می‌دانند خودروی آنها در دستان امینی قرار دارد.اگر به دنبال تعمیرگاه رنو تهران معتبر برای رنو در شمال تهران هستید، دیگر جستجوی شما به پایان رسیده است. با ما تماس بگیرید و خودروی خود را به دستانی بسپارید که مراقبت از آن را به عنوان اولویت خود می‌دانند. اجازه دهید تخصص ما، آرامش خاطر شما را تضمین کند.

شرح خدماتقیمت قطعات اصلیاجرت خدمات
کیت تسمه تایم ۲۰۰۰۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان۱/۵۰۰/۰۰۰
کیت تسمه تایم ۱۶۰۰۴/۰۰۰/۰۰۰ تومان۱/۵۰۰/۰۰۰
تعمیرات جلوبندی۵ الی ۴۰ میلیون۳/۰۰۰/۰۰۰
تعمیر موتور کامل۲۰ الی ۷۰ میلیون۶/۰۰۰/۰۰۰
لیست قیمت سال ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با تعمیرگاه تماس بگیرید

خدمات نمایندگی رنو شمال تهران ایران رنو

تعهد کاری، کیفیت و دقت در کار را وظیفه خود در قبال شما مشتریان عزیز می دانیم

حل مشکلات برقی

خودروهای رنو مشکلاتی در سیستم برقی همچون دینام و باتری ماشین

مشکلات سیستم گیربکس ​

مشکلات سیستم گیربکس شامل کندی در تغییر دنده و یا خرابی گیربکس و سایر موارد می باشد.

تعمیرگاه رنو در شمال تهران
مشکلات سیستم خنک کننده

خرابی سیستم فن خودرو و یا وجود نشتی و یا خرابی در سیستم پمپ آب اتومبیل

مشکلات سوخت رسانی​

مشکلات سیستم سوخت رسانی اعم از مشکلات پمپ بنزنین و یا وجود نشتی و یا …

تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران

انتخاب تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران، انتخابی است که با دقت و توجه به جزئیات باید انجام شود. فاکتورهای متعددی مانند دانش فنی، تجربه و تخصص در تعمیر خودروهای رنو، باید در این انتخاب مد نظر قرار گیرند تا اطمینان حاصل شود که خودروی شما در بهترین دست‌ها قرار دارد.

حال‌ حاضر پرسنل تعمیرگاه ها سعی می‌کنند که با بالا بردن علم تخصصی خودشان و استفاده از بستر های موجود، به خدمات دهندگان متخصص تبدیل شوند که به ‌خوبی زیر و بم خودرو های رنو را می‌شناسند و می‌دانند که در هر نوع خودروی رنو باید از چه ترفند هایی برای تعمیر بهره ببرند. در این شرایط، شما به ‌عنوان مشتری می‌توانید از خدمات با کیفیت و حرفه‌ای استفاده کنید و مشکلی که در خودرویتان به ‌وجودآمده را برطرف سازید. 

تعمیرات خودرو های رنو شمال تهران

تعمیرات رنو شمال تهران

برای بهره‌مندی از تعمیرات رنو در شمال تهران با اطمینان کامل، انتخاب تعمیرگاهی که تمامی استانداردهای لازم را دارا باشد، اهمیت ویژه‌ای دارد. اغلب ما فاقد دانش تخصصی در زمینه تعمیر خودروهای رنو هستیم، اما با اندکی تحقیق و بررسی، می‌توانیم تعمیرگاه‌هایی را شناسایی کنیم که قادر به ارائه خدمات مطمئن و حرفه‌ای برای رفع مشکلات خودروی رنو ما هستند. انتخاب بهترین تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران نه تنها به شما امکان استفاده از خدمات تعمیر را می‌دهد بلکه برای انجام سرویس‌های دوره‌ای نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید.

مراجعه مستمر به یک تعمیرگاه خاص باعث می‌شود که تعمیرکاران با جزئیات و نیازهای خاص خودروی شما آشنا شوند و دقیقاً بدانند که چه نوع خدمات و سرویس‌های دوره‌ای باید ارائه دهند تا خودروی شما در بهترین شرایط باقی بماند. این موضوع شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد، اما با کمی تحقیق و بررسی بیشتر، اهمیت دسترسی مداوم به یک تعمیرگاه معتبر و تأثیر آن بر حفظ سلامت خودروی شما آشکار می‌شود. تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران، با ارائه خدمات باکیفیت و بهره‌مندی از مدیریتی کارآمد، قادر است مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند و رضایت کامل آنها را از خدمات ارائه شده تضمین نماید.

مدت زمان تعمیر در تعمیرگاه رنو در شمال تهران

یکی از عوامل کلیدی که در هنگام مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران باید به آن اهمیت دهید، مدت زمان لازم برای تعمیر خودرویتان است. خودروها امروزه جزء ضروریات روزمره ما هستند و نمی‌توانیم آن‌ها را برای مدت طولانی جهت تعمیرات از دست بدهیم. خبر خوب این است که با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل خودروی خود را حل کنید. تخصص و مهارت بالای تعمیرگاه به معنای سرعت بیشتر در روند تعمیر است، اگرچه مدت زمان تعمیر بستگی به نوع ایراد خودرو دارد.

مشخص نیست که تعمیر خودروی شما چقدر زمان ببرد – چند ساعت یا حتی یک هفته. این بستگی مستقیم به نوع و شدت مشکل خودرو دارد. با این حال، شما نیز می‌توانید نقش مهمی در کاهش زمان تعمیر داشته باشید. با مراقبت مناسب از خودرو و مراجعه به موقع به تعمیرگاه تخصصی رنو در شمال تهران به محض مشاهده کوچک‌ترین نشانه‌های مشکل، می‌توانید از بروز مشکلات بزرگ‌تر و گسترده‌تر جلوگیری کنید. این اقدامات به حل سریع‌تر مشکل کمک کرده و به شما امکان می‌دهد با آرامش خاطر بیشتری از خودروی خود استفاده کنید.

تعمیر انواع خودرو رنو در شمال تهران
مراجعه حضوری به نمایندگی ایران رنو

آدرس تعمیرگاه تخصصی ساندرو تهران تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه ۷ شمالی پلاک ۱۰

مهندس حامد رضایی ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰

مهندس قدردان ۰۹۱۲۸۸۹۶۵۰۹

تلفن ثابت ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵ – ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

برای دسترسی به موقیعت تعمیرگاه در نقشه کلیک کنید

نظرات مشتریان قبلی مراجعه کننده به ایران رنو
سوالات متداول مشتریان ایران رنو

بله حتما خدمات شما، آدرس شرق تهران تهرانپارس بلوار بابائیان خیابان پنجم شیدایی کوچه ۷ شمالی پلاک ۱۰

بعد از صحبت در رابطه با تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران، بد نیست که کمی نیز برای شما در رابطه با یکی از متخصص ترین خدمات دهندگان صحبت کنیم. گروه خدماتی ما با نام تعمیرگاه ایران رنو شناخته می‌شود. ما در زمینه تعمیر انواع گوناگون و متفاوتی از خودرو های رنو تخصص کافی داریم و سعی می‌کنیم که همواره به مشتریانمان بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات دهندگان را ارائه دهیم.

بواسطه بهره‌وری از تیم متخصص، دریافت هزینه‌ منصفانه، استفاده از قطعات اصلی و محترم شمردن مشتری، تعمیرگاه ایران رنو می‌تواند به ‌عنوان تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران شناخته شود. شما می‌توانید برای استفاده از خدمات گوناگون و متنوع، به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه فرمایید و مشکل و ایراد موجود در خودروی خود را برطرف سازید. تکنسین های ایران رنو  در زمینه تنظیم سیستم جلوبندی و تعلیق، تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده ای، تعویض روغن گیربکس اتوماتیک، انجام سرویس‌ های دوره‌ای و عیب یابی خودرو با دیاگ اصلی شرکت رنو تخصص کافی را دارند و سعی می‌کنند که در این زمینه خیال مشتریان را راحت سازند. اگر به‌ دنبال تعمیرات تخصصی رنو شمال تهران هستید، ایران رنو گزینه مناسبی برای شما می‌باشد.

با سلام، ما همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعدظهر در خدمت شما هستیم

در تعمیرگاه ایران رنو که به ‌عنوان تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران شناخته می‌شود، ما خدمات گوناگون و متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید برای عیب یابی خودرو با دیاگ های اصلی، تهیه قطعات اصلی خودرو های رنو با قیمت مناسب، انجام سرویس ‌های دوره‌ای و تعویض روغن، برطرف کردن ایرادات موجود در گیربکس و موتور، تنظیم سیستم برق خودرو و … به تعمیرگاه تخصصی رنو شمال تهران یعنی ایران رنو مراجعه فرمایید و مشکلی که در خودرویتان به ‌وجود آمده را به‌ طور کامل برطرف سازید.