logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

هزینه و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی در تهران . ایران رنو

ایران رنو برخی قطعات خودرو معمولاً به واسطه فرسودگی دچار ایراد می‌شوند و باید در فواصل زمانی متفاوت تعویض شوند. شمع اصلی خودرو یکی از قطعاتی است که معمولاً بعد از مقداری استفاده، باید با محصولات نو جایگزین شود تا روند احتراق موتور به‌ صورت درست و اصولی پیش برود. اجرت هزینه و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی تهران فاکتور و عامل مهمی است که ما در این محتوا قصد داریم در رابطه با آن با شما صحبت کنیم. شمع خودرو وظیفه حیاتی را در هنگام احتراق و روشن شدن خودرو بر عهده دارد. همین موضوع باعث شده تا روند تعویض شمع اصلی خودرو و پرداخت هزینه در این زمینه مهم باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما همراه بمانید. زمان تعویض شمع رنو هر ۴۰ هزار کیلومتر مباشد

شرح خدماتقیمت به تومان
شمع اصلی رنو۲۰۰/۰۰۰
اجرت تعویض شمع۱۵۰/۰۰۰
لیست قیمت سال ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با تعمیرگاه تماس بگیرید

چرا تعویض شمع ساندرو استپ وی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

بدون وجود شمع اصلی یا کارکرد درست این قطعه از خودرو، ماشین روشن نمی‌شود. فرقی نمی‌کند که شما برای مثال از خودرو ساندرو استپ وی استفاده می‌کنید یا خودرو های برند های دیگر را مورد استفاده قرار می‌دهید. شمع خودرو قطعه مهمی است که تقریباً در تمامی خودرو ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.اجرت هزینه و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی کیلومتر نیز با توجه به نوع شمع استفاده‌ شده و نوع خودرو متغیر می‌باشد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هنگامی‌ که موعد تعویض شمع‌ ها رسید، باید برای تعویض آن‌ ها اقدام کنند.

اما این تصور اشتباه است. در برخی موارد ممکن است به واسطه عوامل و فاکتور های گوناگون، شمع ‌های خودرو شما معیوب شوند و کارکردشان را از دست بدهند. این موضوع ممکن است در فاصله یک ماه بعد از تعویض شمع اتفاق بیفتد. در این شرایط شما باید برای تعویض شمع هم اقدامات لازم را انجام دهید و از بروز مشکلات شدیدتر تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنید.

هزینه‌ و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی به چه عوامل و فاکتورهای بستگی دارد؟

هزینه و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی و کیلومتر با توجه به فاکتور ها و عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. مواردی مانند نوع شمعی که شما استفاده کرده‌اید، روند پیچیدگی و سادگی تعویض شمع، تعرفه ‌های خدمات دهنده‌ای که شما به او مراجعه کرده‌اید و … جزو آن دسته از عواملی هستند که در هزینه و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی تهران تاثیر گذارند.

قطعاً اگر شما از شمع‌ های با کیفیت و مناسب بهره ببرید، باید اجرت یا هزینه‌ های بیشتری را با عنوان هزینه و قیمت تعویض شمع ساندرو استپ وی و کیلومتر بپردازید.‌ در ادامه در کنار این موضوع، اگر شما از شمع ‌ها با کیفیت معمولی‌تر استفاده کنید، قاعدتاً هزینه‌ های کمتری را برای استفاده از خدمات تعویض شمع خواهید پرداخت. به این نکته مهم توجه داشته باشید که شمع خودرو قطعه بسیار مهمی از موتور خودرو است که بدون آن خودروی شما عملاً بی استفاده می‌شود. پس سعی کنید که در زمینه تعویض شمع خودرو حساس باشید، از محصولات با کیفیتی استفاده کنید و به سراغ معتبرترین خدمات دهندگان در تهران بروید. در کنار این فاکتور ها، سعی کنید روی زمان تعویض شمع حساس باشید و به‌ صورت دقیق و از پیش تعیین ‌شده از این خدمات بهره ببرید تا مشکلی برای خودروی شما پیش نیاید.

این مقاله را هم مطالعه کنید تنظیم موتور ساندرو

جمع‌بندی

روند تعویض شمع اصلی ساندرو استپ وی روند تخصصی است و بهتر است که توسط افراد متخصص انجام بگیرد. تعمیرگاه ایران رنو تعمیرگاه متخصصی است که می‌تواند در زمینه تعمیر و سرویس دوره‌ای خودرو های رنو خدمات مناسبی را به شما ارائه دهد‌. ساندرو استپ وی یکی از محصولات کاربردی برند رنو است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر کشور دارد. همین موضوع باعث شده تا ایران رنو سعی کند تا به ‌عنوان خدمات ‌دهنده تخصصی تعمیر خودرو های رنو از جمله ساندرو استپ وی، به مشتریان خدمات رسانی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که شما می‌خواهید اجرت تعویض شمع بپردازید یا به‌ دنبال برطرف کردن عیوب این قطعه هستید. می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی ساندرو در تهران در سریع‌ترین زمان ممکن از خدمات ارائه‌ شده نهایت استفاده را ببرید.

۴.۹/۵ - (۳۰ نظر)
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *