logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

هزینه و قیمت تسمه تایم ساندرو استپ وی در تهران . ایران رنو ⭐⭐⭐

ایران رنو آدرس هزینه و قیمت تسمه تایم ساندرو استپ وی : تهران ـ تهرانپارس ـ بلوار بابائیان ـ خیابان پنجم شیدایی ـ کوچه ۷ شمالی ـ پلاک ۱۰

تلفن : ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۵ ۰۲۱۷۷۷۸۵۱۱۴

شرح خدماتقیمت
کیت تسمه تایم ساندرو اصلی رنو۴/۰۰۰/۰۰۰
کیت تسمه تایم استپ وی اصلی رنو۴/۰۰۰/۰۰۰
اجرت تعویض تسمه تایم۱/۰۰۰/۰۰۰
تسمه دینام اصلی رنو۱/۴۰۰/۰۰۰
لیست قیمت سال ۱۴۰۲ برای قیمت دقیق با تعمیرگاه تماس بگیرید

تسمه تایم قطعه‌ای لاستیک می‌باشد ‌که در پیشرانه‌ خودرو وظیفه بسیار مهمی را برعهده دارد. تسمه تایم که در برخی موارد با نام تسمه تایمینگ نیز اطلاق می‌شود، در خودرو های امروزی نقش بسیار مهمی دارد و می‌تواند استهلاک را به حداقل برساند. هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی تهران تهرانپارس به عوامل نسبتاً بی‌شماری وابسته است. تسمه تایم باید هرچند وقت یک ‌بار تعویض شود تا بتواند روند کار خودرو را بهبود ببخشد. به واسطه سایش و خوردگی، ممکن است که تسمه تایم در برخی موارد ویژگی‌ های خودش را از دست بدهد و دیگر کاربردی نداشته باشد. در این شرایط، این شما هستید که باید برای جلوگیری از بروز مشکل، به تعویض تسمه تایم ساندرو استپ وی بپردازید.

 

مقاله جدید ⬅️ هزینه روغن موتور مگان

دستمزد تعویض تسمه تایم ساندرو چقدر میشه

دستمزد تعویض تسمه تایم ساندرو استپ وی در جدول ذکر شده است برای اطلاعات بیشتر با تعمیرگاه تماس بگیرید

بررسی کاربرد تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی 

قبل‌ از این ‌که برای شما در رابطه با هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی تهران تهرانپارس صحبتی داشته باشیم، بهتر است که به‌ صورت دقیق و جزئی، روند کارکرد تسمه تایم در خودرو ها را بررسی کنیم. به ‌طور کلی تسمه تایم وظیفه هماهنگ کردن میل لنگ و میل سوپاپ را دارد. در واقع تسمه تایم کمک می‌کند تا نیروی موتور به چرخ‌ ها انتقال داده شود و خودرو حرکت کند. تسمه کمک می‌کند تا میل لنگ و میل سوپاپ با چرخش متفاوت، روند سرعت ثابتی داشته باشند و به‌ طورکلی زمان ‌بندی حرکت آن ‌ها حفظ شود.

به ‌طورکلی میل لنگ سرعت چرخشی دو برابر سرعت چرخش میل سوپاپ را دارد. دقیقاً به‌ همین دلیل است که از تسمه تایم برای هماهنگ کردن این دو قطعه بهره گرفته می‌شود. اما به ‌هر حال تسمه تایم نیز قطعه‌ای است که ممکن است به واسطه فاکتور های محیطی و عوامل گوناگون دچار مشکل و ایراد شود و نیاز به تعویض شدن داشته باشد. 

تسمه تایم چقدر عمر می‌کند؟

برای صرفه ‌جویی در هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی، شما باید به کسب اطلاعات در رابطه‌ با میزان دوام این محصول و اقدامات کاربردی در زمینه بالا بردن عمر تسمه بپردازید. تعمیرگاه تخصصی ساندرو به‌ طور کلی با توجه به نوع رانندگی و همچنین کیفیت خودرو ها، عمر تسمه تایم ممکن است که از ۶۰۰۰۰ کیلومتر یا ۴ سال باشد. کار کردن خودرو به ‌صورت درجا بیش ‌از حد مجاز، شتاب گیری های بدون برنامه‌ ریزی و غیراصولی، سفت بودن بیش ‌از حد تسمه، روغن ریزی و … جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که می‌توانند تاثیر زیادی در عمر تسمه تایم شما داشته باشند. اگر شما سعی کنید که به ‌صورت اصولی رانندگی کنید، مطمئن باشید که می‌توانید عمر محصول را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید. 

هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی 

نوبتی هم که باشد، حال ما باید به بررسی هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی تهران تهرانپارس بپردازیم. در حال حاضر، برند های تولید کننده زیادی به ‌تولید انواع متفاوت است تسمه ها می‌پردازند. هر کدام از این برند های تولید کننده با توجه به ویژگی‌ هایی که در محصول قرار می‌دهند، هزینه ‌های متغیری را در نظر می‌گیرند. معمولاً برند های با کیفیت از جمله تسمه های اصلی برند رنو، قیمت بالاتری در مقایسه با محصولات دیگر دارند.

برای مثال اگر شما از کیت اورجینال بهره ببرید، باید بودجه بیشتری را با عنوان هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی کنار بگذارید. اما خب قاعدتاً اگر شما از محصولات با کیفیت استفاده کنید، احتمال پاره شدن و خرابی تسمه پایین می‌آید و شما ممکن است بتوانید در مدت زمان طولانی از تسمه تایمی که تهیه کرده‌اید استفاده کنید. اما این‌ موضوع ارزشش را دارد.

از زاویه دید دیگر، در صورت استفاده از تسمه تایم با کیفیت به قطعات متفاوت موتور شما آسیب وارد نمی‌شود و از این نظر نیز ممکن است که صرفه‌ جویی‌ های زیادی در هزینه شما ایجاد شود. اما به ‌هر حال محصولات گوناگون و متنوعی در بازار وجود دارند که هر کدام از آن‌ ها قیمت مخصوص به خودشان را دارند. شما می‌توانید با توجه به بودجه و میزان حساسیت شما در رابطه با سلامت ماشین، از محصولات گوناگونی که در بازار وجود دارد بهره ببرید. 

بهترین زمان تعویض تسمه تایم 

بعد از کسب اطلاعات در رابطه با هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی تهران تهرانپارس دانستن در رابطه با بهترین زمان تعویض این قطعه نیز می‌تواند کمک ‌کننده و راه‌گشا باشد. پیشتر به این نکته اشاره کردیم که معمولاً بعد از گذشت ۶۰۰۰۰ کیلومتر، بهتر است که حتی در صورت سالم بودن شما تسمه را عوض کنید. اما نشانه‌ های دیگری نیز وجود دارند که ممکن است بیانگر از بین رفتن تسمه باشند. هنگام مشاهده این نشانه ‌ها بهتر است که شما برای تعویض تسمه تایم اقدام کنید.

مواردی مانند دور موتور ناهماهنگ و اشتباه، از بین رفتن دندانه های تسمه، مشکلات اگزوز و مشکلات استارت و حرکت؛ جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که نشان می‌دهند تسمه شما دچار ایراد شده و بهتر است که برای تعویض آن اقدامات لازم را انجام دهید. در برخی موارد عوامل گوناگون محیطی ممکن است که باعث شوند شما مجبور شوید زودتر از موعد به تعویض تسمه تایم بپردازید. با توجه به نشانه ‌هایی که آن ‌ها را برایتان نام ‌بردیم، سعی کنید که حتماً هنگام مشاهده این علائم برای تعویض تسمه تایم اقدامات لازم را انجام دهید یا از خدمات تخصصی بهره ببرید تا بتوانید مشکل موجود را برطرف سازید.

پاره شدن تسمه تایم چه پیامد هایی را به ‌دنبال دارد؟

پاره شدن تسمه تایم یکی از  اتفاقات خطرناک در رانندگی می‌باشد که می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. البته اگر راننده بتواند به ‌خوبی روند حرکت خودرو را کنترل کند، مشکل خاصی برای خودرو پیش نخواهد آمد. هنگامی‌ که تسمه پاره می‌شود، پیستون‌ ها به سوپاپ ‌ها برخورد می‌کنند و همین موضوع باعث ایجاد صدای ناهنجار از موتور می‌شود. این نکته می‌تواند در بسیاری از خودرو‌ ها باعث خاموشی موتور شود و مشکلات زیادی را به وجود بیاورد. شاید پاره شدن تسمه تایم خطر جانی با خودش به‌ همراه نداشته باشد، اما کار کردن موتور با تسمه تایم پاره می‌تواند آسیب‌‌ ‌های زیادی را به قطعات متفاوت خودروی شما وارد کند و از این نظر مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. 

برای تعویض تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی به چه خدمات دهنده ای مراجعه کنیم؟ 

اگر به ‌دنبال تعویض تسمه تایم و کسب اطلاعات در رابطه با هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی تهران تهرانپارس هستید، می‌توانید به ایران رنو مراجعه فرمایید. در ایران رنو خدمات تعویض تسمه تایم به ‌صورت تخصصی  در اختیار شما قرار می‌گیرد. هزینه و قیمت تسمه تایم رنو ساندرو استپ وی در تعمیرگاه ایران رنو تهران تهرانپارس در مقرون ‌به ‌صرفه ترین حالت ممکن می‌باشد. البته این خود شما هستید که می‌توانید با توجه به برند مورد نظر از محصولات با کیفیت بهره ببرید. ایران رنو همان ‌طور که از نام آن پیداست، به ‌صورت تخصصی روی تعمیر خودرو های رنو فعالیت می‌کند و همین موضوع می‌تواند کیفیت تعویض تسمه تایم ساندرو استپ وی را بالا ببرد. 

French Renault repair shop site

۵/۵ - (۲۷ نظر)
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *