logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی تعمیرات و سرویس دوره ای انواع خودروهای شرکت رنو از جمله لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان،لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل، و ال ۹۰ فعالیت می نماید. بهره مندی این مرکز از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در این مرکز داریم

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

تلفن ثابت 02177337685

مهندس قدردان 09128896509

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس - خیابان احسان - خیابان بیستم غربی - پلاک ۳

شنبه تا پنج شنبه 8 صبح تا 8 شب

مقالات

blog
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۹
  • بدون دیدگاه
تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان ۲۰۰۰ با ۶۰ هزار کیلومتر ضمانت

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان ۲۰۰۰ با ۶۰ هزار کیلومتر ضمانت

ما گیربکس اتوماتیک ماشین رنو مگان ۲۰۰۰ را با بهترین شکل ممکن تعمیر میکنیم و با ضمانت تحویل مشتریان عزیز ارائه میدهیم

اگر شما هم از تعویض دنده های خودرو خود خسته شده اید که با تقه انجام میشود و یا قدرت ماشین

در سربالایی ها کم شده هیچ جای نگرانی نیست شما میتوانید برای تعمیر گیربکس ماشین خود

به تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در شرق ( تهرانپارس ) مراجعه کنید تعمیر گیربکس رنو مگان تخصص ماست

برای مشاوره رایگان و هزینه های تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو مگان همین الان با شماره های ما تماس بگیرید

تلفن ثابت: ۰۲۱۷۷۳۳۷۶۸۵

همراه : ۰۹۱۲۰۹۹۶۴۵۰ حامد رضایی

دلیل خراب شدن گیربکس اتوماتیک رنو مگان ۲۰۰۰ چیست؟

علت اینکه گیربکس اتوماتیک رنو مگان ۲۰۰۰ خراب میشود تعویض نکردن روغن گیربکس یا اصل نبودن

روغن گیربکس یا تعویض نادرست روغن روغن گیربکس میباشد تا آخر این مقاله همراه ما باشد

تا برایتان مفصل توضیح دهم

کارکرد گیربکس اتوماتیک فقط با فشار روغن میباشد وقتی روغن گیربکس در کیلومتر تعیین شده تعویض نشود

روغن گیربکس کیفیت خود را از دست داده و بیش از حد داغ میشود و این باعث میشود شیر برقی های ساعت

گیربکس و سنسور فشار روغن خراب شود با خراب شدن این قطعات فشار روغن کاملا اوفت میکند و گیربکس هنگام

تعویض دنده ها دچار مشکل میشود این امر باعث خرابی قطعات داخل گیربکس از جمله صفحه ها ، باندهای

ترمز و میشود پس سعی کنید روغن گیربکس را هر ۵۰ هزار کیلومتر تعویض کنید تا به گیربکس ماشین

شما فشار نیاید تا خراب بشه نکته بعدی که باعث خرابی گیربکس اتوماتیک رنو مگان میشه استفاده از روغن

تقلبی میباشد وقتی روغن تقلبی داخل گیربکس اتوماتیک ریخته میشه گیربکس به شدت اوفت فشار پیدا میکنه

و روغن گیربکس به دلیل نامرغوب بودن تبخیر شده و حجم روغن گیربکس کم میشود و باعث سوختن

تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان ۲۰۰۰ با ۶۰ هزار کیلومتر ضمانت

قطعات داخل گیربکس میشود پس همیشه تعمیرگاه بروید که از روغن اصلی استفاده میکنند دلیل بعدی

که باعث خرابی گیربکس اتوماتیک رنو مگان میشود تعویض کردن روغن گیربکس بدون دستگاه که خیلی

از تعویض روغنی ها و تعمیرگاه های متفرقه که تجربه از اصول تعویض روغن گیربکس نمی دانند باعث میشن

گیربکس خراب بشه روغن رنو مگان ۶ لیتر میباشد و برای تعویض ۶ لیتر حتما باید با دستگاه تعویض بشه

تعویض روغنی ها یا تعمیرکار های متفرقه چون دستگاه مخصوص را ندارند و تجربه تعویض روغن را ندارند

پیچ تخلیه را باز میکنند و ۳ لیتر روغن را خالی میکنند و ۳ لیتر دیگه داخل توربین باقی می ماند و ۳ لیتر روغن

نو داخل گیربکس میریزنند و با اون روغن کثیف قاطی میشه و این کار باعث میشه گیربکس اتوماتیک خراب بشه

حتما ویدیو زیر را تماشا کنید

درباره گیربکس اتوماتیک بیشتر بدانیم؟

بیش از یکصد سال پیش مجموعه دنده های سیاره ای در گیربکس خودرو اولذرمبیل بکار رفته شد در سال ۱۹۳۸

کراسیلر کلاچ هیدرولیکی را تولید نمود با وجود آن که جعبه دنده در وضعیت درگیری بود موتور می توانست

با دور آرام به کار خود ادامه دهد در طراحی های بعدی مبدل گشتاور جایگزین کلاچ هیدرولیکی شد در سال ۱۹۴۰

به نوعی اولین گیربکس اتوماتیک ساخته شد که در آن از کلاچ هیدرولیکی و مجموعه دنده های خورشیدی

برای حرکت به سمت جلو و عقب استفاده می شد تا سال ۱۹۵۵ طراحی جعبه دنده های اتوماتیک کامل گردید

و اکثر کارخانجات آن را مورد استفاده قرار دادند اصول تعویض دنده ها در گیربکس های قدیمی به صورت

هیدرومکانیکی یعنی تلفیقی از فشار روغن و عملکرد مکانیکی سوپاپ ها بود تا اینکه از سال ۱۹۸۰ به بعد

گیربکس های هوشمند ECT وارد بازار گردید که در آن تعویض دنده ها بصورت برقی و با استفاده از اطلاعات

ارسالی از سنسور ها به یک واحد کنترل الکترونیکی EGS و با برنامه ریزی دقیق انجام می گیرد

ساختمان گیربکس اتوماتیک

هر چند که استقرار تجهیزات داخل گیربکس های اتوماتیک به عواملی نحوه قرارگیری موتور و انواع محرک جلو و یا محرک عقب بودن خودرو بستگی دارد ولی اجزا ساختمانی گیربکس های اتوماتیک کاملا با هم شبیه بوده که عبارت است از

:۱_ کلاچ هیدرولیکی (تورک کنورتور)

۲_ مجموعه دنده های سیاره ای

۳_ تجهیزات راه اندازی

۴_ سیستم کنترل هیدرولیکی ۵_ واحد کنترل الکترونیک در گیربکس های هوشمند بکار رفته EGS

مقالات زیر را بخوانید

درباره خودروهای رنو بیشتر بدانیم

درباره رنو مگان بیشتر بدانیم

این مقاله را به اشتراک بگذارید:
دسته ها:
مگان

دیدگاه خود را بنویسید

avatar