logo

مرکز تعمیرات تخصصی اتومبیل رنو تعمیرگاه تخصصی ایران رنو در زمینه ی مکانیکی . برق خودرو . جلوبندی . تعمیر گیربکس اتوماتیک و دنده . تعویض روغن گیربکس و موتور . تعویض تسمه تایم انواع خودروهای شرکت رنو فعالیت می نماید. بهره مندی تعمیرگاه تخصصی رنو از تخصص کارکنان حرفه ای موجب شده است در ارائه ی کامل ترین سرویس ها پیشرو باشد. مکانیک ماشین های رنو باید با تجربه و حرفه ای باشد ما بهترین تعمیرکاران را در تعمیرگاه رنو تهران داریم تعمیرگاه رنو بهترین مرکز تخصصی رنو در تهران به نام ایران رنو میباشد خدمات در تعمیرگاه رنو به صورت تخصصی انجام میشود

اطلاعات تماس

مهندس حامد رضایی 09120996450

مهندس قدردان 09128896509

تلفن ثابت 02177785115 - 02177785114

info@renoir.ir

تهران - تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

شنبه تا پنج شنبه از 8:00 تا 6 بعدظهر

تنظیم موتور خودرو های رنو تهران

تنظیم موتور خودرو های رنو تهران

موتور به ‌عنوان قلب تپنده خودرو شناخته می‌شود. وجود هر گونه مشکل در این بخش از خودرو، وسیله نقلیه را به ‌طور کامل بی‌استفاده می‌کند. در بسیاری از موارد شما برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و ایراد، می‌توانید به تنظیم موتور خودرو های رنو و سایر خودرو ها بپردازید. هزینه کارشناسی خودرو ما در این محتوا قصد داریم به‌ صورت به ‌خصوص برای شما در رابطه با تنظیم موتور خودرو های رنو صحبت کنیم و به شما بگوییم که می‌توانید با استفاده از کدام اقدامات و مراجعه به چه افرادی از خدماتی که در این زمینه به شما ارائه می‌شود نهایت استفاده را ببرید. تنظیم موتور خودرو اقدام عاقلانه‌ای است که به ‌طور کلی روند فعالیت خودرو را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند تا با کمترین میزان مشکل و دغدغه از خودروی رنوی خودتان بهره ببرید.

بهتر است که همواره برای تنظیم موتور رنو، به بهترین تعمیرگاه ها مراجعه فرمایید تعمیرگاه مگان و از خدماتی بهره ببرید که مطمئن هستید به ‌صورت صددرصد شما را به هدفتان خواهد رساند. تعمیرگاه ایران رنو یکی از خدمات دهندگان متخصصی است که می‌تواند به‌ خوبی در زمینه تنظیم موتور خودرو های رنو، به شما خدمات رسانی داشته باشد. در تعمیرگاه ایران رنو از بروزترین تجهیزات و علوم تخصصی بهره گرفته می‌شود که این موضوع روند تنظیم موتور خودرو ها را تا حد بسیار زیادی تسهیل می‌بخشد. اگر شما نیز علاقه‌مندید تا بیشتر در این رابطه اطلاعات کسب کنید، ما را تا انتهای محتوا همراهی کنید.

ما تنظیم موتور چه خودروهایی را انجام میدهیم؟

ما در ایران رنو تلاش می‌کنیم تا کامل‌ترین و جامع‌ترین خدمات تنظیم موتور رنو را به مشتریانمان ارائه دهیم. در ایران رنو روند تنظیم موتور انواع متفاوت خودرو های برند رنو به‌ صورت کاملاً تخصصی و با کیفیت بالا به مشتریان ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای تنظیم موتور خودرو های لاگونا، سفران، کپچر، تالیسمان، لتیتود، کولیوس، اسکالا، فلوئنس، داستر، مگان، استپ وی، ساندرو، سیمبل و ال نود از خدمات ایران رنو بهره ببرید. ایران رنو همواره تلاش می‌کند با کمک گرفتن از تیم متخصص و استفاده از قطعات اصلی، بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد. در ایران رنو از دیاگ اصلی شرکت رنو بهره گرفته می‌شود. همین موضوع می‌تواند خیال شما را از بابت بالا رفتن کیفیت تعمیرات و تنظیم موتور راحت سازد.

با استفاده از دیاگ اصلی شرکت رنو، صفر تا صد ایرادات موجود در موتور خودروی شما به‌ صورت کامل مشخص می‌شود و از همین طریق شما می‌توانید راحت‌تر در جهت برطرف کردن ایرادات قدم بردارید. احترام به مشتری و دریافت هزینه مقرون ‌به‌ صرفه و منصفانه، دو مورد از مهم‌ترین فاکتور هایی هستند که بهترین تعمیرگاه مگان تهران در ایران رنو توجه زیادی به آن ‌ها می‌شود. به ‌طور کلی، اگر به‌ دنبال یک خدمات دهنده منصف و متخصص برای تنظیم موتور خودرو رنو هستید، مطمئن باشید که ایران رنو انتخاب مناسبی است و می‌تواند به‌ خوبی نیاز های شما را برطرف سازد.

تنظیم موتور شامل چه مواردی می‌شود؟

بعد از صحبت در رابطه با تنظیم موتور خودرو رنو در ایران رنو، بد نیست کمی نیز برای شما در رابطه با مراحل و مواردی صحبت کنیم که هنگام تنظیم موتور خودرو های رنو انجام می‌شوند. موتور خودرو از بخش‌ های متفاوت و گوناگونی تشکیل شده و برای تنظیم این قطعه از خودرو، باید تمامی بخش‌ های موتور مورد بررسی قرار بگیرند. اجازه دهید برای شما به ‌طور کامل در ادامه در رابطه با مواردی که ‌هنگام تنظیم موتور مورد توجه قرار می‌گیرند، صحبت کنیم. 

دیاگ زدن

دیاگ زدن مرحله‌ی اول تنظیم موتور خودرو رنو می‌باشد. در قدم اول، قبل‌ از شروع هر کاری در ایران رنو از دیاگ اصلی شرکت رنو استفاده می‌شود تا ایرادات موجود در موتور خودرو مشخص شود. در این شرایط تعمیرکار و تکنسین متخصص می‌داند که باید در هر مرحله چه اقداماتی را انجام دهد. 

پاک‌سازی و تعویض شمع ها

در قدم دوم تنظیم موتور خودرو، دریچه‌ های گاز به ‌طور کامل شستشو داده می‌شوند تا سنسور های فشار و دمای هوا به ‌خوبی کار کنند. معمولاً بعد از شستشو و پاک‌سازی، یک‌بار روند کار سنسور ها بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که این سنسور ها به ‌خوبی کار می‌کنند. در قدم بعدی نیز شمع ‌ها تعویض می‌شوند تا روند استارت خودرو با کیفیت بالایی صورت بگیرد. شمع ‌ها، بخش بسیار مهمی از خودرو هستند و تعویض آن‌ ها به تنظیم موتور خودرو کمک می‌کند تا به‌ خوبی روند فعالیتش را پیش ببرد. 

تنظیم انژکتور 

انژکتور یکی از مهم‌ترین بخش‌ های موتور می‌باشد که تنظیم آن تاثیر مستقیمی در تنظیم موتور دارد. یکی از مهم‌ترین اقداماتی هنگام تنظیم موتور مورد بررسی انجام می‌شود، تعمیر گیربکس اتوماتیک مگان شستشوی کامل انژکتور و پاک‌ سازی تمامی آلودگی ‌هاست. بعد از این‌ که انژکتور به‌ طور کامل از آلودگی پاک شد، تکنسین تعمیرکار بررسی می‌کند که انژکتور به‌ درستی تنظیم شده و می‌تواند به ‌خوبی فعالیت کند یا خیر. تنظیم انژکتوری اقدامی بسیار مهم است و باید حتماً توسط افراد متخصص صورت بگیرد. 

تنظیم رگلاتور سوخت 

رگلاتور سوخت از دیگر بخش ‌های مهمی می‌باشد که هنگام تنظیم موتور خودرو های رنو مورد بررسی قرار می‌گیرد. رگلاتور سوخت وظیفه تنظیم میزان سوخت ورودی در هر احتراق موتور را بر عهده دارد. همین موضوع نشان می‌دهد که تنظیم این بخش‌ چقدر اهمیت دارد. بررسی رگلاتور می‌تواند علاوه ‌بر بهبود روند کار خودرو، تا حد بسیار زیادی مصرف سوخت را نیز کاهش دهد و از آلوده شدن هوا نیز جلوگیری کند. 

بررسی سیستم خنک کننده موتور خودرو 

علاوه‌ بر به حرکت در آوردن خودرو، موتور وظیفه پشتیبانی از سیستم خنک ‌کنندگی را نیز بر عهده دارد. دقیقاً به‌ همین دلیل است که هنگام تنظیم موتور خودرو های رنو سیستم خنک ‌کننده نیز به ‌طور کامل چک می‌شود تا مشخص شود که آیا ایرادی در این بخش وجود دارد یا خیر. وجود ایراد در سیستم خنک‌ کننده باعث فشار مستقیم به موتور می‌شود و همین موضوع می‌تواند در روز های گرم سال مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد.

هزینه تنظیم موتور رنو چقدر می‌شود؟

هزینه تنظیم موتور خودرو های رنو به فاکتور ها و عوامل گوناگون و متنوعی وابسته است. هر کدام از این فاکتور ها می‌توانند به ‌نحوی روی هزینه تمام شده شما تأثیر گذار باشند تعویض تسمه تایم ساندرو و شما را مجبور کنند تا مقدار دستمزد متغیری را بپردازید. اجازه دهید در ادامه برای شما بیشتر در ‌رابطه با فاکتور های تاثیر گذار در زمینه تنظیم موتور خودرو های رنو صحبت کنیم. 

ایرادات خودرو 

یکی از مهم‌ترین عواملی که تاثیر مستقیمی در هزینه تنظیم موتور خودرو رنو دارد، ایرادات موجود در خودرو های شما است. پیشتر برای شما گفتیم که در قدم اول با استفاده از دیاگ مشخص می‌شود که موتور خودروی شما چه مشکلاتی دارد. با توجه به اطلاعات کسب شده، شما باید اقدامات متغیر و متفاوتی را برای تنظیم موتور خودرو های رنو بپردازید. هر چقدر ایرادات موجود در خودروی شما بیشتر و پیچیده‌تر باشند، شما باید هزینه‌ های بیشتری را بپردازید. از طرف دیگر اگر ایراد خاصی در موتور خودروی شما وجود نداشته باشد، شما تنها باید هزینه و دستمزد روند تنظیم موتور خودرو های رنو را بپردازید و نیازی ندارید هزینه جداگانه‌ای را پرداخت کنید. 

نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات 

فاکتور مهم دیگری که تاثیر زیادی در هزینه مورد نیاز برای تنظیم موتور خودرو های رنو دارد، بهترین تعمیرگاه ساندرو در تهران نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات می‌باشد. اگر قطعات مختلف خودروی شما قابل تعمیر باشد که تکنسین سعی می‌کند با تعمیر، ایرادات موجود را برطرف و دستمزدش را دریافت ‌کند. اما اگر قطعات مختلف خودرو شما قابل تعمیر نباشند، شما مجبور هستید که به خرید قطعات جدید بپردازید و همین موضوع می‌تواند هزینه‌ های مورد نیاز شما برای تنظیم موتور خودرو های رنو را کمی بالا ببرد. در ایران رنو، از قطعات اصلی شرکت رنو استفاده می‌شود تا شما بتوانید با خیال راحت از خدماتی که در این زمینه ارائه می‌شود بهره ببرید.

تعرفه ‌های تعمیرگاه برای تنظیم موتور خودرو های رنو 

فاکتور مهم دیگری که می‌تواند در هزینه تنظیم موتور خودرو های رنو تاثیرگذار باشد، تعرفه‌ های خدمات دهنده‌ای است که شما به آن مراجعه کرده‌اید. اگر شما قصد دارید در تعمیرگاه ایران رنو از این خدمات بهره ببرید، مطمئن باشید که منصفانه‌ترین و مقرون‌ به‌ صرفه‌ترین هزینه ‌ها از شما دریافت خواهد شد. با توجه به این ‌که تکنسین ‌های ایران رنو تخصص کافی در رابطه با خودرو های رنو دارند، می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن موتور خودروی شما را تنظیم کنند. هر چه زمان کمتری برای تنظیم موتور صرف شود، شما هزینه ‌های کمتری را نیز می‌پردازید. به ‌هر حال هیچ‌ گاه نمی‌توان قبل ‌از شروع تنظیم موتور هزینه ‌های مورد نیاز را برآورده کرد زیرا تا زمانی ‌که موتور خودرو بررسی نشود، مشخص نمی‌شود که چه ایراداتی در موتور وجود دارد و شما باید چه اقداماتی را برای تنظیم انجام دهید.

تنظیم موتور چقدر زمان می‌برد؟

مدت زمان مورد نیاز برای تنظیم موتور رنو نیز به عوامل گوناگونی وابسته است. فاکتور هایی مانند مشکلات وجود در خودرو، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات، تخصص خدمات دهنده‌ای که با مراجعه کرده‌اید و … جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند ‌که می‌توانند در زمان مورد نیاز برای تنظیم موتور رنو تاثیرگذار باشند. به‌ طور کلی تنظیم موتور خودرو کار نسبتاً پیچیده و حساسی است. به ‌همین دلیل نباید برای این اقدام عجله شود. عجله کردن در این زمینه می‌تواند مشکلات زیادی را به وجود بیاورد و باعث پایین آمدن کیفیت روند تنظیم شود.

تکنسین و فردی که قصد دارد به تنظیم موتور خودرو های رنو بپردازد باید تخصص و علم کافی در زمینه تنظیم موتور را داشته باشد. علاوه ‌بر این موضوع، تکنسین باید صبر و حوصله داشته باشد و تلاش کند تا با دقت و ظرافت بالا روند تعمیر را پیش ببرد. شما به‌ عنوان مشتری به تعمیرگاه مراجعه میکنید تا موتور خودروی خود را تنظیم کنید و روند فعالیت آن را بهبود ببخشید. دقیقاً به‌ همین دلیل است که تکنسینی که قصد دارد به تنظیم موتور خودروی شما بپردازد، باید نهایت دقت و تخصص را بکار بگیرد تا بتواند به‌ خوبی شما را به هدفتان برساند.

هر چه روند تنظیم موتور خودرو با دقت بالاتری پیش برود، شما می‌توانید با خیال راحت‌تری از خودروی خود استفاده کنید. دانستن این نکته خالی از لطف نیست که هر چه تعمیرگاهی که شما برای تنظیم موتور خودروی خود به آن مراجعه کرده‌اید تخصص بیشتری داشته باشد، روند تنظیم موتور خودروی شما سریع‌تر طی خواهد شد. برای مثال در ایران رنو روند تنظیم موتور خودرو های رنو در سریع‌ترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت صورت می‌گیرد.

رفع تمام ایرادات رد شده معاینه فنی 

هنگامی ‌که شما به معاینه فنی مراجعه می‌کنید ممکن است که به واسطه وجود برخی ایرادات و مشکلات در خودروی شما، برگ معاینه فنی برای شما صادر نشود. در این شرایط می‌توانید با استفاده از خدمات تنظیم موتور خودرو رنو در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین میزان دغدغه و مشکل روند دریافت معاینه فنی را پیش ببرید. رد شدن معاینه فنی می‌تواند مدت زمان زیادی را از شما بگیرد و مشکلات زیادی را برای شما به وجود بیاورد. معمولاً به واسطه بالا بودن میزان آلایندگی خودرو، ممکن است در برخی موارد معاینه فنی برایتان صادر نشود.

در این شرایط می‌توانید با تنظیم موتور خودروی خودتان و رساندن آن به حد استاندارد، مشکل موجود در خودرو را به‌ طور کامل برطرف سازید و بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن معاینه فنی خودتان را دریافت کنید‌. علاوه ‌بر میزان آلایندگی، فاکتور هایی مانند لاستیک‌ ها، شیشه ‌ها، هم ‌راستا بودن فرمان و چرخ ‌های جلو و… جزو آن دسته از فاکتور هایی هستند که می‌توانند باعث شوند تا خودروی شما در معاینه فنی رد شود. شما می‌توانید با مراجعه به ایران رنو برای برطرف کردن تمامی این مشکلات از جمله تنظیم موتور خودرو های رنو اقدامات لازم را انجام دهید

جمع‌بندی 

ما در این محتوا تلاش کردیم تا برای شما در رابطه با تنظیم موتور خودرو رنو صحبت کنیم و اطلاعات کاربری را در این‌ رابطه برای شما ارائه دهیم. فرقی نمی‌کند که شما کدام مدل از خودرو های برند رنو را دارید، در هر شرایطی می‌توانید برای تنظیم موتور خودرو به تعمیرگاه ایران رنو مراجعه فرمایید و مطمئن باشید که باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات در این زمینه به شما ارائه خواهد شد. ایران رنو تعمیرگاه تخصصی است که تمام تلاشش را می‌کند همواره باکیفیت‌ترین و بهترین خدمات را به مشتریانش ارائه دهد. پس اگر شما روی تنظیم موتور خودروی خودتان حساس هستید و می‌خواهید که حتماً تعمیر روند توسط افراد متخصص صورت بگیرد، می‌توانید با مراجعه به ایران رنو به هدفتان دست پیدا کنید.

امتیاز دهید
blog
این مقاله را به اشتراک بگذارید:
دسته ها:
آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *